PENCACAI RACIST DAP TELAH KELUARKAN AMARAN BOYCOTT PRODUK ORANG MELAYU, APA TUNGGU LAGI PAS?

6 Aug 20122comments


Telah Tersebar di FB Operasi Pem"boycot"tan barang-barang Keluaran Orang-orang Melayu oleh puak-puak RACIST DAP! Saya ulangi, oleh Puak-puak yang mempunyai sentimen perkauman sempit dan sangat TEBAL iaitu puak DAP! 

Kempen yang dijalankan dan disebarkan kepada semua masyarakat Cina di Negara ini amat tidak boleh diterima dan bersifat jijik. Perkauman sempit yang dijalankan DAP adalah amat tidak munasabah di dalam negara yang mempunyai pelbagai kaum. 

UMNO dan orang-orang Melayu tidak ada menjalankan apa-apa kempen memboykot barangan keluaran syarikat DAP! Mengapa taktik perkauman sempit digunapakai untuk boikot barangan Keluaran FELDA?  

Apa lagi PAS? Apa lagi Melayu yang ada dalam DAP? Apa lagi yang perlu difikirkan oleh orang - orang FELDA yang menyokong perjuangan pakatan yang terkandung di dalamnya NAJIS Mughallazah DAPig ni? 


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
6 August 2012 at 23:49

Bodoh ! 6000 orang share, 14k yang like. cina2 DAP ni nak gaduh ke ape?

Anonymous
7 August 2012 at 00:24

Salam Bro,tak payahlah kita maklumkan pada orang PAS.Mereka lebih sayangkan Karpal Sink,Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng.
Marilah kita buat sesuatu tanpa orang PAS dan jika kita benar-benar jujur Allah akan memberkati segala tindakan kita demi untuk orang melayu dan Islam di negara bertuah ini.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team