TAHNIAH! SHILA AMZAH KEKAL BERTUDUNG!

7 Aug 20123comments


KUALA LUMPUR – Penyanyi terkenal, Nur Shila Amir Amzah, 22 atau mesra dipanggil Shila Amzah hari ini berkata, dirinya telah berhijrah dan akan terus mengekalkan imej bertudung.
Beliau berkata, gambar-gambar dirinya yang bertudung yang banyak tersebar di media sosial kini adalah imejnya yang terkini dan bukan ‘eksperimen’ cara bertudung atau sebagainya.


“Alhamdulillah, Shila jadikan bulan Ramadhan ini sebagai permulaan penghijrahan dan insyallah Shila akan terus bertudung,” jelasnya sewaktu dihubungi MyNewsHub di sini hari ini.
Pengesahan itu penting apabila ada peminat Shila yang kerap kali mempersoalkan di laman sosial Twitter adakah identiti bertudung itu hanya sementara atau akan kekal.
Ramai peminat berasa teruja lantaran melihat imej terbaru Shila sejak bermula bulan Ramadhan, kira-kira dua minggu lalu.
Jika kita lihat pada akaun Twitter Shila, tidak kira sama ada gambar profil mahupun setiap gambar yang dimuat naik olehnya, pasti dia mengekalkan imej bertudung.
Penyanyi yang popular dengan lagu Patah Seribu turut menghargai para peminat yang menyokong dan mendoakan supaya dia terus mengekalkan imej bertudung.
Memfokuskan beribadat pada bulan Ramadhan, Shila juga menyertai beberapa majlis amal seperti program berbuka puasa, bersahur bersama peminat dan pelbagai lagi.
Selain itu, anak kepada penyani ND Lala turut menjayakan beberapa rakaman bagi program yang bakal disiarkan pada Syawal akan datang.
Apabila ditanya berkenaan status perhubungan bersama Sharnaaz Ahmad serta niat untuk melayari bahtera perkahwinan, dia lebih gemar untuk tidak memberi sebarang kenyataan.
“Macam tak manis pula bila pihak wanita yang bercakapkan pasal isu ni.
” Shila rasa soal perkahwinan tu elok ditanya pada Sharnaaz,” ujar Shila dalam nada gembira.Semoga ada berita gembira yang akan hadir kepada peminat-peminat Shila yang sudah sekian lama menanti.-http://mynewshub.my 

*MHS: Bertudung tidak semestinya masuk PAS. Bukan PAS tidak bererti Bukan ISLAM... 
Share this article :

+ comments + 3 comments

7 August 2012 at 03:47

satu lagi hasil tarbiyah PAS

Anonymous
8 August 2012 at 15:17

Amno bukan melayu,melayu bukan amno.

Anonymous
8 August 2012 at 17:42

yea, PAS hanya sebuah parti yang menggunakan ISLAM untuk pancing undi pengundi ISLAM ..

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team