CINA DAP MENGGILA HINA RAJA MELAYU , LAGU NEGARAKU SEMASA BERSIH 3.0

7 May 20120 comments




Belum pun lagi api kemarahan yang dipercik oleh seorang Cina Ortodoks bernama NAMEWEE yang telah mereka lagu negarakuku untuk menggantikan lagu negaraku terpadam, timbul pula isu bahawa DAP bakal menggantikan lirik lagu negaraku selepas mereka memerintah negara kerana Negara Malaysia yang mahu diperintah mereka adalah sebuah negara REPUBLIK yang tidak mempunyai raja-raja Melayu.
Justeru, menurut pakar-pakar di dalam DAP, perkataan RAJA KITA, SELAMAT BERTAKHTA di dalam lagu negaraku perlu diganti atau dihapus terus.

Manifestasi kepada idea oleh Pakar strategik DAP di dalam sebuah parti Chauvisme adalah semasa malam sebelum BERSIH 3.0 tatkala mereka membuat provokasi ke atas konvoi pihak PDRM yang sedang di dalam perjalanan di Kuala Lumpur....


Lihat sahajalah kebiadapan mereka ini...

Seperti kata MyMassa di dalam blog nya mereka terlompat-lompat macam beruk ketika menyanyikan lagu negaraku menunjukkan ketidak matangan dan kebiadapan peserta BERSIH 3.0 yang disokong penuh Mursyidul H Am Pas mereka yang telah menolak keputusan FATWA Kebangsaan yang mengharamkan segala bentuk perhimpunan berbentuk keganasan.


Mereka juga....

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team