Lidah Bercabang , Talam dua Muka Sila Keluar dari Kerajaan SEKARANG!

21 May 20122comments

Pendedahan RBF Online mangenai Peguamcara Negara , iaitu Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden amat mengejutkan! 
Keldai Anwar

Sewaktu kes liwat yang melibatkan Anwar dengan saiful hendak dibicarakan pada 2008 dan 2009, Anwar bermati-matian menolak Peguam Negara , Tan Sri Abdul Gani Patail sebagai ketua pendakwaraya. 

Akhirnya Peguam Negara menarik diri daripada mengendalikan kes berkenaan dan menyerahkannya kepada Peguamcara Negara , Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden.

Sepanjang perbicaraan berjalan, banyak kerenah Anwar dilayan oleh pendakwaraya dan pihak pendakwaraya juga dilihat terlalu mengikut kerenah pihak peguam Anwar. Banyak suara-suara sumbang ketika itu yang menuduh Peguam Negara telah dibeli oleh Anwar dan Anwar akan bebas.

Akhirnya benar Anwar dibebaskan....

Dah bebas satu hal....kemudian nak failkan rayuan pun puas didesak. Setelah desakan demi desakan , dah sampai saat-saat akhir sebelum tempoh merayu tamat barulah rayuan dikemukakan oleh pihak pendakwaraya...

Kenapa kerenah Anwar dilayan ?

Kenapa Anwar bebas ?

Kenapa susah nak buat rayuan ?

Semuanya telah terjawab hari ini.....

Kemunculan bekas Peguamcara Negara , Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden sebagai peguambela Anwar dalam kes rusuhan bersih 3.0 di Mahkamah Sesyen KL hari ini menjawab segala persoalan di atas. 


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
22 May 2012 at 00:07

bukan dia dah pencen ke...isu nya sekarang kita perlu tanya dia masa dia kadi pendakwa - dia percaya tak anwar buat benda jahanam tu

Anonymous
22 May 2012 at 18:02

tu lah...isunya lagi adakah anwar sengaja menggunakan mahkamah semasa perbicaraan dulu dengan pertukaran pendakwaraya? adakah beliau dibeli sehingga anwar lepas dari pertuduhan?? jeng...jeng...jeng...SPRM diminta siasat!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team