KHALID ISMATH MAHASISWA UITM BAKAL DILONTAR DARI UNIVERSITI!

4 May 20120 comments

KHALID ISMATH pelajar Tahun 2 UITM yang selalu mencetuskan kontroversi dikhabarkan akan dibuang dari UITM sekiranya beliau didapati bersalah hadir dan berhimpun di PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 serta didapati bersalah mengugut untuk membunuh semua Polis di dalam akaun FaceBook nya.


Beliau yang nyata diperalatkan oleh pihak pembangkang akhirnya akan mendapat pengajaran yang berguna daripada sebuah Universiti Kerajaan yang sememangnya banyak melahirkan cendekiawan dan pemimpin Melayu Islam.


Beliau diseru untuk masuk ke mana-mana universiti lain termasuk Universiti Selangor (Unisel) dan tidak berantung harap pada wang pinjaman PTPTN. Beliau yang jelas berpointer hanya 2.13 perlu berusaha lebih keras untuk mencari lain-lain universiti yang sanggup menerima beliau yang terkenal dengan sikap memberontak dan tidak suka belajar.


KELANTAN KEMBALI KEPADA BN!
NEGERI SEMBILAN KEKAL BN!
SELANGOR DIRAMPAS BN!
KEDAH TERGELINCIR PADA BN!
LAIN-LAIN NEGERI DIPERTAHAN BN!
PAKATAN TINGGAL PENANG...MEMANG PENING!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team