Kit Siang datang BAHAU bawa Tahi!

24 May 20120 comments

Bahau 24 MEI 2012 , Jempol. Kedatangan Lim Kit Siang bersama-sama pemimpin DAP Negeri Sembilan dan seorang wakil PAS iaitu Taufek Abd Ghani (Pesuruhjaya PAS) disambut oleh 1000 orang , 90% daripadanya Cina, 8% India dan 2% Melayu.


Kit Siang, ckap siang pandang2.jangan kutuk Melayu!

Ini jelas menunjukkan bahawa mereka mempunyai kesatuan hati dan pendirian hati yang jelas dengan mendokong perjuangan DAP! Tambahan pula , Kit Siang dengan bersungguh-sungguh memberi 'ceramah' nya dengan bahasa yang langsung tidak difahami Melayu! Bahasa Cina. Yang didengar dan difahami adalah ungkapan 'Melayu...melayu' sambil tersenyum si Taufek Abd Ghani, tidak mengerti apa yang diperkatakan!

Inilah yang menjadi kerisauan..... Masyarakat Melayu terus berpecah, masyarakat lain terus bersatu (golongan DAP) untuk menghancurkan pemerintahan ini. Sesuai dengan hadis Nabi yang lebih kurang begini mafhumnya...

"Di antara 2 pihak yang berpecah , 1 pihak akan mendapat keberuntungan" ..Nah, jelas berlaku di Malaysia. PAS - UMNO gaduh, DAP untung maaa....

MASYARAKAT ISLAM PERLU BELAJAR DARI SEJARAH


Kenyataan sejarah membuktikan perpecahan masyarakat Islam bukan perkara baru. Perpecahan seolah-olah suatu kenyataan yang tidak dapat dielakkan lagi dalam masyarakat manusia. Nabi sendiri seolah-olah mengakui hakikat kewujudan fenomena ini. Malah dalam beberapa hal, mengaggapnya sebagai suatu rahmat. Sebaliknya Nabi menganjurkan agar ia dihormati kalau masih dalam batas-batas tertentu.

Ternyata, masyarakat Islam berhempas pulas mengejar waktu memenuhi syarat utama pembinaan semula pembinaan tamadun Islam iaitu PERPADUAN.

Oleh terlalu lama di bawah keruntuhan , kemunculan gerakan-gerakan ini bersifat emosi dari bersifat realistik.


HAKIKAT MUZAKARAH PAS UMNO


PAS NDSK perlu kaji pakatan dengan DAP
Tatkala Karpal Singh menyatakan tersilap kenyataan apabila terdahulu memberi kenyataan bahawa beliau mahu melihat akan ada Perdana Menteri Malaysia di kalangan orang Bukan Melayu. Kenyataan ini bukan tersalah cakap. Yang tersalah cakap lah itu yang sebenarnya. Yang tersusun cakapnya merupakan lakonan semata-mata.

PAS perlu menilai semula keberadaan mereka dalam Pakatan bersama DAP. Hakikat sebenar mereka telah tercatat dalam Al Quran:

"TIDAK AKAN REDHA YAHUDI DAN NASRANI SEHINGGA KITA MENGIKUT JEJAK LANGKAH MEREKA! "

Hapuskan Komunisme ! Hapuskan fahaman DAP! 
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team