Inikah Agenda Demokratik?Karpal Singh takut mati tercelik..

23 May 20122comments

Kenyataan Karpal Singh selaku Pengerusi DAP....




Disebalik perjuangan demokratik , namun hakikatnya mereka berjuang atas kepentingan peribadi dan bersifat rasis - anti Melayu.

Karpal dah muak tengok PM dari kalangan orang-orang Melayu!!


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
23 May 2012 at 23:27

Karpal pukimak...Cha Kee Chin cakap kat pengundi melayu Lenggeng bahawa DAP tak kan calonkan pemimpin DAP untuk jadi PM..tapi realitinya pukimak Karpal nak jadi PM non-malay pertama Malaysia.

Anonymous
24 May 2012 at 00:26

kaki jalan lain, kepala tengok lain.so badan pun jatuh longkang nanti. Itu lah DAP.!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team