JELINGAN MANJA SHAMSIDAR...AUUUW....!

23 May 20120 comments

Eh, Shamsidar jeling senyum simpul dekat siapa tu? orang lain tak senyum pun...
Liihat muka azmin, kak wan, dan muka watak-watak di belakang.... 

Gambar tak menipu kan? takkan mama? betulkan papa? aaauuuwwww! 




Cuba kita lihat gambar cameraman akhbar ni....

waaa , bang nuar lahhh....

first time tengok Shamsidar dan kak wan jalan sama...

tapi kenapa muka kak wan pucat jer...numb.....wink-wink..... 


Cuba tengok gambar besarrrr...keh2....1 Malaysia dapat saksikan gambar ni dekat utusan. Orang-orang Harakah yang tak beli utusan , beli lah sebelum kedai tutup malam ni...tengoklah Shamsidar respon dengan senyum lebar kepada bang nuar...


sedih kak wan...sedih....huhuhuhuhuhuhuhu



cinta berputik , kasih bertaut kembali.....
Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team