PDRM Cemerlang dengan gaya tersendiri!

10 Apr 20122comments

Aku memang suka mengupas dan menganalisis Kekuatan dan Kelemaham Pasukan Keselamatan Negara sebab apa? sebab aku nak kita kuat dan terus kuat , tidak mampu dikalahkan dan ampuh untuk menjadi benteng PERTAHANAN NEGARA lebih-lebih lagi Negara kini menerima ancaman dari dalam negara oleh PETUALANG-PETUALANG negara dan ancaman dari luar yang sentiasa menunggu dan mengambil peluang! 


 Lihat sahaja bagaimana Polis Negara Indonesia mengawal rusuhan. Kesilapan yang dilakukan telah menyebabkan mereka dibunuh dengan kejam oleh perusuh...


Berbeza dengan cara PDRM yang begitu taktikal dalam mengawal keadaan huru-hara...

- PDRM dapat mengawal kehadiran ribuan perusuh kuning dan merah dengan begitu pantas dan selamat (PKUL 5 petang, KL back to normal , Perusuh start berkumpul pukul 12 tengahari dan bermula pukul 2.00 petang)

- Tiada kematian disebabkan tindakan pihak polis. Seorang yang meninggal disebabkan oleh serangan jantung dan tiada langsung tear gas atau asap2 lain di dalam laporan post mortem terhadap arwah. Manakala seorang yang dipropagandakan media pembangkang yang mengatakan dia meniggal adalah lakonan semata-mata.

-Pihak PDRM menyediakan makan dan minum kepada perusuh selepas mereka ditangkap  merusuh dan diberi layanan yang sangat baik. Tak percaya, tanya depa sendiri! (psst : orang-orang PAS takkan nak menipu  kecuali Mat Sabu yang menipu dilanggar.)

-Anggota polis juga menyediakan tempat solat secara berjamaah dan Polis juga menjadi ma'mum di situ. (Aku tau la ,,,sebab aku buat coverage masa tu..hihi) Mana ada dalam dunia Polis buat macam tu? neway, kita kan sesama ISLAM ...ISLAM itu Tinggi daripada yang lain....(bukan pluralisme yang menyama ratakan Islam dengan agama lain!) 

-Apa-apapun kita doa yang terbaik untuk Malaysia. Myhomesoil minta BERSIH 3.0 ini tiada apa yang berlaku. Perusuh tidak merusuh dan PDRM dapat mengawal dengan begitu bijak! Buat ape gaduh2 bang...

Bang Mat Sabu, udah2 la tu...cuba duduk semeja dengan Najib dan Muhyiddin... 

Nik Aziz tu, cuba jangan berdendam, cuba sembahyang sekali berjamaah jadi imam kepada semua umat Islam.. orang-orang Islam akan jadi sangat kuat kalau PAS dan UMNO bergabung. Bukan sahaja dari segi politik, tetapi di dalam segenap segi. Saling hormat menghormati , saling tegur menegur ....jangan ego wahai pemimpin! AMIN YA RABBAL ALAMIN!




PAS perlu hentikan Tahalul Assiasi  yang sesat dengan DAP! sebab Tahalul Assiasi perlu membawa kepada perpaduan dan kebaikan ummah, bukan membawa kepada perpecahan ummah!
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
10 April 2012 at 22:22

Artikel baik yang dapat membersihkan nama PDRM di mata masyarakat..Tahniah!! Teruskan usaha anda

Anonymous
10 April 2012 at 22:26

PDRM siap bagi nasi beryani! cayalah !

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team