DARI MANE DATANGNYE RM 3 BILLION ITU??

12 Jun 20121comments

20 akaun induk yang aktif bersamaan RM 3 billion?? Dakwaan Penolong Gabenor BNM terhadap Anwar Ibrahim ini sangat serius dan perlu disiasat dengan segera!!  Korang rasa dari mane Anwar dapat duit ni agak2nye?kalau mcm ni punya banyak duit, tak perlulah dalam setiap ceramah mintak-mintak derma ataupun iklan kan no akaun agar ada insan yang sudi dermakan duit untuk membantu meringankan beban kerajaan pakatan pembangkang dalam menanggung hutang/teruskan perjuangan....Contohnya korang tengok jelah dalam blog Chegubard nie:

Sumbangan untuk meneruskan perjuangan

Sumbangan untuk meneruskan perjuangan
sebarang sumbangan boleh terus dimasukkan ke akaun cheGuBard di Hong Leong Bank a/c no. 19951001018 -Badrul Hisham Shaharin...(sah-sah terus masuk ke akaun dia, bukan nye akaun atas nama parti ke ape)...

Meneruskan perjuangan lah sangat ni, kot2 duit yang disalurkan nie digunakan untuk tujuan lain... Yelah korang ader ke bukti apa yang dia buat dengan duit nie? Bagi aku dari chegubard mintak sumbangan dari orang ramai, lebih baik Anwar je yang bagi duit yang berbillion kat dia tiap-tiap bulan memandangkan duit Anwar memang berkoyan-koyan..Nape nak susah-susah kan diri mintak derma kan? 

Ok2, tersasar pulak sket..Berbalik pada dakwaan Penolong Gabenor BNM, Anwar perlu disiasat kerana selama nie dia je yang selalu dok tuding jari kat orang, fitnah sana sini. Tak cukup kat Mesia dia buat fitnah, dia pi luar negara pulak buat fitnah kat sana..Awatnya hang ni Nuar dok meroyan ja? Duit dah berbillion-billion dalam akaun pun tak aman2 lagi ka? Lupa pulak kot2 duit dalam akaun Anwar ni duit rasuah, sebab tu dia tak bole hidup aman....sebab tu dia asik nak p luar negara ja, sebab dok kt Mesia ni terasa panas..Apa pun di harapkan SPRM dapat menjalankan siasatan dengan secepat mungkin, telus dan penuh rasa dedikasi...





Share this article :

+ comments + 1 comments

28 January 2020 at 04:03

Really nice this site and in addition it is complete and simple to search. I thank you very much for these moments of relaxation.

voyance mail gratuit en ligne

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team