SOROTAN LYNAS! Kerajaan takut hanya keluarkan fakta semata-mata....

19 Jun 20120 comments

Apabila aku amati KES LYNAS ni memula dulu, memang aku fikir benda ni adalah sentimen memang kena bantai dengan FAKTA yang sebenar! Biasa la pembangkang memang suka tabur fitnah. Tp yang merunsingkan aku, kenapa PUAK-PUAK DAP yang bersungguh-sungguh dalam kempen ni?! PAS sekadar  ikut-ikut....nak tambah isu la katakan... 



Tengoklah depa ni...semua bangsa DAP! PELIK...PELIK...rupa2nya jawapannya didedah oleh blogger ini yang memang aku tau dia ada sarjana dalam bidang KIMIA:


PENDEDAHAN 1 : 

"SATU FAKTA YANG RAMAI RAKYAT MALAYSIA TIDAK TAHU TERUTAMANYA ORANG MELAYU  INI ADALAH NEGARA CHINA MEMBEKALKAN SEJUMLAH 95% PASARAN DUNIA BAGI HASIL NADIR BUMI. DENGAN ADANYA LYNAS MALAYSIA YANG BAKAL BEROPERASI TIDAK LAMA LAGI , NEGARA MALAYSIA  BAKAL MENGUASAI 20% DARIPADA JUMLAH PASARAN YANG DIKUASAI OLEH CHINA. PASARAN DUNIA TAU,BUKAN PASAR MALAM SAHAJA." 


PENDEDAHAN 2: 
DARI SUMBER YANG PPH PEROLEHI ,SEORANG JUTAWAN DARI TANAH BESAR CHINA YANG JUGA PEMEGANG SAHAM TERBESAR KILANG NADIR BUMI DI NEGARA TEMBOK BESAR ITU TELAH BERSEKONGKOL DENGAN NGO-NGO MALAYSIA KHUSUSNYA NGO CINA UNTUK MENGGANGGU PERJALANAN OPERASI LYNAS DI MALAYSIA.


LANJUT: http://panglimapatinhitam.blogspot.com/2012/06/siapa-dalang-di-sebalik-penganjuran.html

Pakatan rakyat pun akui :



tribute to to Mymassa, aloqlaloq, panglimapatinhitam!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team