BUDAK PAS MELAKA KAMARUDIN SIDEK TABUR FITNAH DI NSDK.

20 Jun 201215comments

Seremban 21/6/2012 Terdesak dengan pembangunan yang sangat baik dan cemerlang oleh Kerajaan Barisan Nasional di Melaka menyebabkan  Timbalan Pesuruhjaya PAS 1  Kamarudin Sidek menhasut rakyat Negeri Sembilan menolak pembangunan seperti yang dilaksanakan Dato' Wira Ali Rustam! 

Beliau berkata pembangunan pelancongan yang dilaksanakan Kerajaan Barisan Nasional Melaka bersifat membazir dan tidak menguntungkan!

MyHomesoil
Hoi, budak bodoh! Ko ingat orang nogori BODOH tolak pembangunan! Kami orang nogori pun nak belajar dari MELAKA macam mana nak jadi Negeri Maju nanti! Perkembangan pesat industri pelanconan di Melaka telah meningkatkan lagi kegiatan pertukaran wang asing yang menyumbangkan kepada pertumbuhan ekonomi negeri, menarik pelaburan dan mewujudkan peluang - peluang pekerjaan! 

Myhhomesoil pun boleh pikir benda ni... 
Tabur onar dan fitnah di Negeri Sembilan selepas ditolak rakyat Melaka...





Share this article :

+ comments + 15 comments

20 June 2012 at 18:51

Apa saja jasa BN mereka akan perlekehkan...

NAK ALIH DARI ISU RAMPASAN PADANG PKNS & RM3 BILION ANWAR, NIK NAZMI BUKA ISU BASI ISTIJUARA. Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous
20 June 2012 at 19:22

Muka pun dah mcm lahanat

Anonymous
20 June 2012 at 19:30

tengok di penang , habis orang melayu tak dapat masuk dalam kek ekonomi negeri yang besar! iaitu pelancongan. Please protect Melaka , jangan dimonopoli oleh satu bangsa sahaja!

Anonymous
20 June 2012 at 19:33

memang aneh! org jalan kedepan diajaknya pula jalan mengundur,

20 June 2012 at 20:09

agaknya perlu kena lempang 10 kali baru mamat ni tau apa sebenarnya peranan pembangkang dalam negara ini. dia ingat kalau pembangkang, wajib membangkang apa sahaja yg kerajaan buat. kalau kerajaan kata mak dia dan bapak dia telah berkahwin secara sah, agaknya apa dia nk cakap?

Anonymous
20 June 2012 at 20:24

Memang budak ni perlu kena lempang bukan takat 10 kali, tapi wajib dilempang 500 kali.... ekau dok ontok2 kek melako tu ajo la jang... jangan cubo nak buek kacau ket nogori den.... HAMPEH...

20 June 2012 at 20:29

orang melaka kenal sangat mangkuk ni..kejenya mengadu domba je..pastu sibuk nak pertahan ambiga, siap nak bawak ke merlimau lagi aritu..orang n9 jangan tertipu dengan mangkuk ni..tq panglima perang kasik sungkit ini benda..

Anonymous
20 June 2012 at 20:38

Muka macam sial nak burukkan Melaka kat negeri orang. Duduklah kat hutan monyet oiii.....

Anonymous
20 June 2012 at 21:10

oi jang, jangan kasi maen dengan orang nogori! burukkan rumah sendiri di rumah jiran! tak tau malu!

Anonymous
20 June 2012 at 22:05

jgn risau.. selagi Ketua Menteri orang Melayu. InsyaAllah.. So, jgn sokong pembangkang. Kalau pembangkang naik, aku tak fikir Melaka akan kekalkan org Melayu sebagai Ketua Melaka lagi sbb pemimpin pembangkang Melayu di Melaka tiada yang kredibiliti

20 June 2012 at 23:16

sudahhh... laa lobai ooii..udah dekat pilihanraya ni baru nak tunjukkan muka..nak sangat jadi calon YB ke..ataupun ko nak promo diri nak pikat si Abby janda Norman tu..

Anonymous
20 June 2012 at 23:37

bdak kecik ni kalu singgah umah aku, mau bersepai gigi dia bebb......


ore kelate duk nogorii...

Anonymous
5 July 2012 at 19:14

Datuk ali rustam tu bukan rasuah ke? kan persidangan umnio sendir dah sah kan dia terlibat gajala rasuah wang dalam pemilihan parti? so hang nak bangga pebenda.. dasar BN ..asal taik disuap pun dirasakan sedap. dalam islam pemimpin macam ni dah kena hukum hudud dah.... dasar BN..

Anonymous
5 July 2012 at 19:15

apa citer kandang babi haram kat melaka? masih wujud atau dah tak de? tolong citer skit orang melaka? MB melaka pun takut nak hapuskan kandang babi haram.. fikir2kan le BN tu mmg taik

Anonymous
21 November 2012 at 08:46

Sedap mulut je korang mengata yerk.
Aku sumbat ngan taik babi tu nanti baru ko tau.
Da la dok dalam tempurung, tak mengikut perkembangan semasa, samalah macam si lahabau dalam gambar tu.
Aku ingat mungkin ada sedara mara ko yang tinggal dan mencari rezeki di melaka. Jadi usah nak mengata melaka tu mcm mana.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team