GEMPAR!KETIAK NURUL IZZAH MASAM KUTUK BAPAK SENDIRI!

18 Jun 20124comments

Ketiak masam? lupe pakai deodarant kot , sibuk berpolitik...
NURUL IZZAH, ANAK ANWAR bagai mengutuk bapak sendiri apabila mempersoal YAB PM dengan perkara-perkara ini seperti dilaporkan Sinar Harian akhbar pening abad ini.... 


Sebelum Nurul Izzah nak PM jawab, ko suruhlah bapak ko jawab benda ni dulu:

1) Kemuka bukti duit haram RM 3BIL yang ada pada ANWAR!

2) Apa kaitan ANWAR dan 20 akaun banknya yang dibuka!!!

3) Tuduhan rasuah kepada harta-harta AZMIN oleh Anwar !

4) Kes Jam Omega!

5) Kes gambarnya dirakam bersama Eskay (yang dia kata , dia tak kenal Eskay, tapi duk jalan di tepi lif naik ke hotel)

6) Kes rasuah yang disabit keatasnya pada 1998. Kata nakk hapuskan rasuah bang nuar oi! tp dah pernah penjara atas tuduhan rasuahhh? boleh caya ka?

7) Penglibatannya dalam meminta bantuan IMF sewaktu krisis matawang yang melanda negara! (kalau lah dia ambil pakej IMF tu...orang-orang Cina yang berniaga pun lingkup sebab pasaran ekonomi NEGARA akan ditekan IMF! 


8) Penglibatannya dalam percaturan menaikkan AZMIN sebagai Timbalan PKR! 
9) Kes Liwat pun tidak disambut dengan sumpah laknat! (apa lagi ko takut, anwar??  kan dah lepas tuduhan dekat mahkamah !) 


Ringkasan Soalan Nurul IZZAH di SINAR akhbar pening..... 




Sesi soal jawab mingguan secara terus kepada PM dengan Parlimen dapat memberikan peluang beliau memberikan penjelasan isu seperti perincian perbelanjaan RM2 juta untuk lawatan sambil menghadiri majlis pertunangan anak  PM ke Kazakhstan dan yang terbaru perbelanjaan RM3 juta untuk lawatan kerja ke kota New York dan Washington DC sambil menghadiri program peribadi; dan juga penjelasan kenapa lawatan ke Milan dan Dubai selama empat hari  pada waktu yang sama tidak didedahkan dalam jawapan rasmi di parlimen.(p/s Nurul iZZZAH, 20 akaun bapak ko tu sape nak jawab? RM 3 bil sape nak jawab?? 

Reformasi Parlimen mungkin akan menjamin soalan saya agar kerajaan menyenaraikan nama ahli keluarga menteri dan timbalan menteri kabinet yang memperoleh projek tertutup atau melalui tender yang melebihi RM5 juta dari  2000-2011 tidak ditolak mudah Speaker Dewan.

Reformasi Parlimen turut menentukan bahawa Parlimen tidak menjadi Rubber Stamp di mana lapan rang undang-undang disegerakan dalam satu hari tanpa penelitian, pembahasan dan keputusan untuk memenuhi mandat diberikan  rakyat.



Diharap beliau mencerahkan keadaan, bukannya seperti jerebu teruk yang sekali lagi melanda negara sebagai peringatan tahunan akan kegagalan diplomasi PM menuntut negara jiran menghalang kebakaran yang ramai berpendapat  melibatkan syarikat perladangan negara yang nampaknya tidak mahu mendengar nasihat apa lagi arahan PM yang tumpul pengaruhnya. Lihat ni Kenyataan Bodoh Nurul Izzah mempersoal PM pasal jerebu. Ini semua salah PM katanya,, sama macam salahkan UMNO... anwar lagi teruk tak boleh kawal KIT SIANG dan KEPALA BATU KARPAL SING dalam pakatannya...  

Akhir sekali, semua ini wajib dibuat PM yang sepatutnya jangan segan bersuara sekiranya beliau benar-benar PM kepada rakyat Malaysia dan bukan untuk keluarga dan kroni sahaja. (p/s akhir sekali, ANWAR yang kononnya bakal PM perlu menjawab segala tohmahan ini kalau beliau benar-benar nak jadi PM kepada rakyat Malaysia dan bukan untuk keluarga dan kroni sahaja! ) kah ..kah...sinar poning, azizah lagi poning. 



Lanjut di Sinar Pening: 
http://www.sinarharian.com.my/kolumnis/najib-wajib-bersuara-segera-1.57836
Share this article :

+ comments + 4 comments

18 June 2012 at 20:23

setel bro

18 June 2012 at 21:12

orait.. dah di linkkan ke dalam blog..selamat bertempur..

18 June 2012 at 21:21

thnx bro...

18 June 2012 at 21:22

thanx bro...tempur!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team