DAJJAL ACTION PARTY TELAH BERSATU!

28 Jun 20125comments

Myhomesoil lihat Dajjal Action Party dan bala tenteranya telah bersatu. UMNO dan pejuang rakyat perlu bersatu, tunjukkan pada PAS bahawa UMNO mampu menang menentang Dajjal Action Party berseorangan tanpa kelibat PAS! PAS bengong...UMNO lama dah ajak mereka bersatu, mereka mahu juge bersatu dengan Tentera Dajjal!








Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
28 June 2012 at 03:21

Aku dari zaman kanak-kanak, remaja, dewasa hinggalah diusia senja selalau terbaca risalah edaran untuk para ahli DAP berbangsa Cina yg diterjemahkan ke Bahasa Melayu. Bencinya mere kepada bangsa, pemimpin, raja-raja dan agama anutan Bangsa Melayu begitu membara sekali. Ingatlah wahai org-org Melayu sekalian, tidak kira samada kamu menyokong UMNO atau PAS. (PKR sorry tak boleh diharap).... Sesunggunya DAP bercita-cita mahu mengujudkan sebuah lagi Republik Singapura di rantau sebelah sini. Jangan nanti menyesal di kemudian hari, tadalah gunanya lagi

Anonymous
28 June 2012 at 03:27

Mereka semua hanya menunggu masa untuk berkuasa di negara ini atas kegelojohan dan ketamakan kuasa bangsa Melayu sendiri yang membelakangkan kepentingan agama, bangsa dan negara semata-mata kemaruk kuasa dan kedudukan yang sementara itu. Ingatlah wahai bangsa ku, tindakan kita sekarang ini akan menentukan nasib anak bangsa di kemudian hari. Jangan nanti generasi kita hanya menumpang di tanah air sendiri. Negara di Selatan sana telah membuktikannya. Kini sebuah negeri di Utara sedang memulakan langkah. Tak tahulah bukti apa lagi yang kamu mahu wahai bangsaku.

Berani Kerana Benar!
28 June 2012 at 03:30

ye betul. Orang Islam tak sedar mereka sekali lagi cuba diperkotak katikkan oleh bangsat DAP yang hina dulu pencuci najis !DAP komunis!

Anonymous
28 June 2012 at 03:46

Sudah la bangsa Melayu ni susah nak naik dalam firma-firma serta syarikat kepunyaan bangs lain, kini mereka nak lebih pulak dalam sektor kerajaan. Beringat-ingatlah wahai bangs Melayu, jangan terpesona sangat denganhak sama rata dan liberalisasi. Kalau nak liberalisasi dan menyatukan kaum, mari kita mulakan sejak dari bangku sekolah lagi.... mansuhkan sekolah-sekolah yang berasaskan kaum-kaum tertentu. Hak sama dia org nak, tapi apa yg dia org ada sure tak kan lepas punya. Hanya Melayu bodoh saja yang sanggup melalak-lalak kan liberalisasi ni. Mereka hanya menjadi pecacai dan balaci bangsa lain yg cuba menguasai Malaysia ini.

Anonymous
28 June 2012 at 03:48

depa tunggu masa jer...kat negeri sembilan , dap dah bongkak cakap boleh ambil nsdk..sebab dia cakap MCA akan kalah di kesemua tempat ! nak jadikan penang sebagai model DAP di NEGERI SEMBILAN.huhuhu...

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team