FITNAH LAGI: SUBKY LATIF PENULIS HARAKAH BANGGA PAS UPAH INDON CABUT BENDERA UMNO

19 Jun 20124comments

20 Jun 2012 . Harakah daily hari ini dilaporkan mengeluarkan artikel yang bertajuk Indon Cabut Bendera UMNO di kawasan perumahan mereka bagi tujuan mengizinkan pembangkang mengupah pendatang asing untuk menurunkan kesemua bendera-bendera UMNO. 


Sifat jahat Subky Latif di dalam artikel berkenaan dengan menambah bahawa orang ramai tidak akan hadir ke majlis kenduri orang Indon tersebut sekiranya ada bendera UMNO di kawasan perumahan mereka tidak lain tidak bukan bagi tujuan memburukkan UMNO dan bersifat fitnah yang membawa kepada DOSA YANG NYATA. Hal ini kerana, masyarakat yang rasional tidak akan melihat bendera sebagai justifikasi untuk hadir atau tidak ke sesuatu majlis . (KECUALI JUAK-JUAK JAHIL PAS, IMAM pun pi imam lain)

Tambahan pula majlis kenduri kawin tersebut kononnya diadakan oleh Masyarakat Indonesia (pendatang asing). Apa kena mengena Bendera UMNO dengan pendatang asing yang lain yang ingin bertandang ke majlis tersebut??!!

HARAKAH DAN PAS BODOH, KERJA TABUR FITNAH , BENDA KECIK PUN DEPA BOLEH JADIKAN IANYA FITNAH! 

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
19 June 2012 at 21:17

takyah nak cakap pasal fitnah sgt lahh,
kot bukan sebab fitnah, takde tuduhan berbakul-bakul pergi kat anwar ibrahim,

jadi org yang berfikiran rasional la weyh,
aku tak sokong harakah, aku tak sokong berita hairan yang keluarkan berita2 yang menghairankan hari2.

tapi kau sokong politik yang bersih tak usah nak kutuk orang sane, salahkan org sini, kau ingat kau je betul?

sokong BERSIH

Syed
19 June 2012 at 21:24

tuduhan berbakul-bakul dekat anwar ibrahim sebab dio buek berbakul2 perkara tu! tuduhan dibawa ke mahkamah untuk cari keadilan! tu jo...bukan fitnah......harakah bondo kocik pun difitnah.apo kojo harakah haram jadah ni? hehehe

Sokong polis !

19 June 2012 at 21:26

RELAX DUDES, den dodah jo....jangan gaduh2...rakyat boleh perhatikan dengan waras..:-) yang tak waras, orang yang taksub jo...

Anonymous
19 June 2012 at 21:26

ANON 19 JUN X TGK KER VIDEO ANWAR TUE?SEBIJIK MUKA DIA,LIWAT PUN MAHKAMAH LEPASKAN KERANA KESALAHAN TEKNIKAL,KES DUIT 3 BILLION TU YG BUAT PENGESAHAN ADALAH BEKAS TIMBALAN GABENOR..MANA YG FITNAHNYER?

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team