GEMPAR! BUKTI INGKAR: PAKATAN RAKYAT JOLOK ISTANA NEGERI SEMBILAN!

28 Jun 20122comments

Sememangnya diketahui bahawa CheGubard bukan nya disukai sangat oleh kepimpinan PKR Negeri Sembilan!

MyhOmesoil kali ini mendedahkan kepincangan yang melanda PKR Negeri Sembilan yang ingin mensabotaj Chegubard sehinggakan Surat Istana yang diutus Istana Negeri Sembilan kepada Setiausaha Parti Keadilan Negeri Sembilan sampai di tangan MYHOMESOIL!

Pihak Istana Negeri Sembilan tidak menyukai penggunaan ungkapan 'Sepupu kepada DYMM Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan' yang merujuk kepada Tunku Harmy dicetak pada mana-mana poster kain rentang , bunting dan mana-mana kenyataan media dibawah kelolaan Parti Keadilan Rakyat!

Ini buktinya...Orang dalam PKR Sendiri yang dedahkan! !!!!!!!!! kah kah....sekarang Chegubard gunakan ungkapan Kerabat Diraja Ngeri Sembilan pula pada ceramah dia malam ni di IPOH? pi Ipoh?patutlah tak nampak batang hidung di dalam ceramah Pakatan Rakyat di Negeri Sembilan! cari platform lain ke chegubard selepas ditendang oleh AMK Negeri Sembilan ?? keh2....










di blog PRU13n9.blogspot melaporkan dibawah ini : 

NAMUN DEPA MASIH LAGI GUNAKAN NAMA ISTANA, TAPI GUNA KAEDAH LAIN IAITU "KERABAT DIRAJA NEGERI SEMBILAN" spt dilaporkan http://pru13n9.blogspot.com/2012/06/chegu-bard-dapat-durian-runtuh-jual.html ! 


MyHomesoil lihat, Ini satu cabaran kepada ISTANA NEGERI SEMBILAN!
Share this article :

+ comments + 2 comments

28 June 2012 at 20:10

pergh...bukti gempar ni bro... salam perjuangan...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team