Ada Puting beliung yang berlaku dekat kerajaan PKR di Selangor ketika ini...

24 Jun 20123comments

Macam-macam benda berlaku di dalam Kerajaan PKR lately....Kenapa ntah. Mungkin Allah telah membolak-balikkan hati mereka. Ya Allah, kau tunjukilah Kebenaran kepada Kami.. Kepada Pemimpin Kami, Kepada PEmimpin Pembangkang.....


Inikah dinamakan reformasi demokrasi, bila tegur pemimpin, kena pecat?? Ini Komunisme Terpimpin!


lanjut...sila : http://aloqlaloq.blogspot.com/2012/06/kes-faekah-pkr-telus-la-sangat.html
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
24 June 2012 at 18:33

Propaganda UBN je ni....ko mesti blogger BN bangsat

Anonymous
24 June 2012 at 18:48

KO LA BANGSAT.....DATANG CNI NAK BISING2

Anonymous
24 June 2012 at 18:52

relax arr bro....tak caye ke PKR dah puting beliung...hahahaha.penyokong pun tak bley terima hakikat...:p

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team