PAS GOYAH TAWAN DAP

6 Jun 20121comments

Pas dilaporkan Harakah goyah di dalam perjuangan mereka untuk menawan Putrajaya. Hal ini dinyatakan oleh Timbalan Presiden Parti PAS iaitu Mohamad Sabu yang dilaporkan di dalam HARAKAH - Lidah Munafik abad ini.

MyHomeSoil lihat bahawa PAS sebenarnya telah gagal menawan DAP. DAP semakin liar dan ganas dalam merencana percaturan politik mereka di dalam Pakatan Rakyat. Sumber kewangan PAS juga banyak bergantung kepada derma "ikhlas" PKR dan DAP selain meminta derma daripada orang ramai semasa ceramah mereka.

Tidak mustahil banyak kerusi-kerusi PAS dikompromi untuk disedekahkan kepada PKR dan DAP. Tahniah penyokong PAS! Sokongan anda adalah untuk LIM KIT SIANG , LIM GUAN ENG DAN KARPAL SINGH...mereka semua kapiak HARBI!

ni mat sabu pun ckp susah sebenarnya PAS nak menuju putrajaya. Jalan berliku tu termasuklah nak jinakkan DAP dan Anwar.

Kita tidak boleh menyalahkan sepenuhnya kepada penyokong-penyokong PAS. Yang salah adalah kepimpinan PAS yang nyata bersekongkol dengan mereka yang boleh membawa kepada kebinasaan. Rata-rata penyokong PAS menyokong PAS tetapi tidak menyokong PKR kerana faktor ANWAR dan mereka juga tidak menyokong DAP kerana faktor melampau fahaman Chauvisme mereka.  

Lihat keratan akhbar Lidah Munafik Harakah ini...



Share this article :

+ comments + 1 comments

28 January 2020 at 03:47

I find your site super great, I wish you all the success because you deserve it, good luck and congratulations for this superb site!

voyance

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team