AIDC's breaking news: Kedutaan Asing Provoke Malaysia!

15 Jun 20121comments

Sebuah portal AIDC melaporkan bahawa menerima dokumen rahsia penglibatan kedutaan asing dalam Perhimpunan Haram BERSIH 3.0 yang menggugat keamanan Rakyat dan Negara. Tindakan pemberontak dalaman yang membawa masuk campur tangan Negara Asing menunjukkan bahawa Malaysia telah menerima unsur provokatif dan ancaman perang!

Moh pertahankan negeri dan negara! 
Menurut portal itu lagi kandungan dokumen sulit itu turut menyatakan nama dan pangkat tiga pegawai diplomat dan mereka telah dikenalpasti turut serta dalam perhimpunan 28 April 2012 dari Petaling Street ke Dataran Merdeka!
Lanjut: 
http://www.anwaraidc.com/?p=25294 

Myhomesoil bengang dengan campurtangan negara asing terhadap isu dalaman negara! Ini menunjukkan negara yang cuba campur tangan ini cuba mengambil peluang dalam keadaan politik negara yang sedikit celaru dek kerana ANWAR jahanam! 



Mari kita teka , negara mana yang dapat banyak untung daripada kecelaruan politik ini? AIDC, MyMassa pun dah cabar tolong kemuka bukti ! MyHomesoil yang kerdil pun nak juger cabar AIDC yang bosar ni untuk kemuka bukti CEPAT! 

TAKKAN KU BIARKAN NEGARA TANAH TUMPAH DARAH INI DIJAJAH OLEH NEGARA YANG BERHINGUS! SIAL DAP! 
Share this article :

+ comments + 1 comments

15 June 2012 at 03:03

Assalam tuan,

Terima kasih kerana pautkan blog saya. Blog tuan sudah lama saya pautkan, cuma tuan mungkin tidak menyedarinya.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team