NIZ AZIZ TERGAMAM SYIAH MENULAR DALAM PAS!

18 Jun 20121comments

Nik Aziz Nik Mat tergamam sambil mengarahkan Pegawai SUK nya mendrafkan surat untuk kenyataan media meminta maaf adanya bahan berunsur syiah di dalam EKSPO PERDAGANGAN DUNIA ISLAM 2012  yang berlangsung pada 18 Jun 2012 di perkarangan Stadium Sultan Muhamman IV yang dianjurkan oleh Kerajaan PAS Kelantan!

Ini baru yang dinampak oleh Nik Aziz, banyak lagi perkara yang tersembunyi yang menular di dalam PAS! Orang cakap tak percaya, tuduh UMNO! tp bila kena dekat batang hidung, nampak sendiri perkara tersebut menggelabah buat kenyataan MEDIA! Kepimpinan Niz AZIZ sudah tidak cekap! Beliau sudah berusia dan lemah untuk cover semua isu dan masalah negeri, parti dan negara!

P/s Nik Aziz hanya percaya kata-kata punaisihat dari Mat Sabu dan ANUWAR selain bangsa-bangsa bangsat pengkhianat agama yang segelintirnya berada di dalam PAS!

tak caya , tengok nI!

PAS perlukan kepimpinan yang baharu!  Betul ke Mat Sabu berfahaman syiah??


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
21 June 2012 at 02:22

nik ajis dah tua dan ada unsur nyanyuk org tua dan selalu mengantuk, dia sudah tidak mampu mencerna isu2 yg timbul dalam pemerintahannya ditambah dgn gelagat pentingkan diri di kalangan org2 di sekelilingnya yg mengambil kesempatan ke atas dirinya dan jawatannya. kami rakyat yg peka sudah lama nampak benda ini namun krn yg munafik dan fasik dgn agama sendiri lbh ramai menggosok jubah dan serban tok garu itu, maka jadilah apa yg telah dan sedang terjadi ini. SI TUA KUTUK ITU SEDANG DIPERGUNAKAN OLEH SETAN HUSAMG DGN BABINYA.......

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team