GEMPAR!! GUAN ENG SAYANGKAN MELAYU..TERBUKTI!!!!

24 Jun 20120 comments

Apa agaknya Guan Eng sedang buat ni?Azankah???

GUAN ENG SAYANGKAN MELAYU PULAU PINANG.....BUKTI JELAS!!

1. Baru-baru ni myhomesoil ada melawat Pulau Pinang (My Penang, My Pride Cleaner Greneer Penang) niat nak jumpa YB Guan Eng tapi dapat jumpa beliau di papan-papan iklan serata Pulau Pinang.

Ada gambarnya bersama rakyat, ada juga gambarnya bersama bapanya serta Karpal Singh. Mungkin nak promosi bapanya di negeri ini agaknya.

2. Gambar ditangkap krew MyHomesoil di Bukit Jambul nih... 
Kerajaan Berjiwa Rakyat - Guan Eng!!Baiknya

3. Mari kita amati papan iklan ini, alangkah sayangnya Guan Eng pada Melayu apabila paparan menunjukkan hanya satu keluarga (ibu dan anak) Melayu, dan ibu dan seorang anak berbangsa India sahaja dalam iklan Kerajaan Berjiwa Rakyat Guan Eng ini yang lain untuk kiasu nya! 


4. Hampir Di setiap lampu isyarat di Penang sentiasa ada papan iklan memaparkan Guan Eng dan konconya dengan muka ceria lagi sederhana seperti muka Tuan Guru mereka di Kelantan.

5. Lagi satu perkara yang myhomesoil lihat ialah bantuan seratus yang diberikan Guan Eng dicanangkan hingga rakyat Penang digambar seperti amat amat bersyukur dengan bantuan tersebut sedangkan dalam ceramah-ceramah pembangkang giat mengatakan bantuan BR1M 500 tidak setimpal dengan kos yang bakal dibelanjakan rakyat untuk membeli itu dan ini. Myhomesoil nak tanya, RM100 dengan RM500 mana lebih banyak ???!!!! bodoh! 

Gambar mantan YDP Agong masih dipamerkan Kerajaan Guan Eng
6. Bertapa sayangnya Guan Eng terhadap Melayu dan Raja Melayu apabila dikesan di balai menunggu Bukit Bendera masih digantung gambar YDP Agong yang lama sedangkan gambar YDP Agong ke-14 telah diedarkan untuk dipamerkan.

7.Ini menunjukkan kerajaan DAP Pulau Pinang tidak peka dan memandang enteng sistem penggiliran YDP Agong di Malaysia. Yang pasti, gambar Guan Eng wajib segak bergaya dengan tie dan senyuman membosankan terpampang untuk dilihat para pelancong dalam dan luar negara.

8. APA YANG SELALU  DIGEMBAR GEMBURKAN ADALAH PERUNTUKAN KEPADA AGAMA ISLAM SEBANYAK RM 60 JUTA.....HAKIKATNYA... 

Besar dan banyak menunggu untuk dibawa ke atas kuil

9. 4 tahun yang lalu, masjid negeri Pulau Pinang cukup cantik berseri tapi pada lawatan kali ini dilihat tiada penambahbaikan dibuat mahupun usaha untuk menyerikan masjid tersebut sepertimana usaha menambahbaik dan mencantikkan kuil tertinggi yang dimaksudkan. Sayangnya Guan Eng pada Melayu Islam...TERBUKTI!!!

Kesimpulannya Guan Eng sememangnya SAYANGKAN Melayu Pulau Pinang....
TAHNIAH,  MELAYU DIPERBODOHKAN GUAN ENG TETEK.....
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team