Titiskan Air Mata Mengenang Dosa-DosaMu

6 Jun 20121comments

Titiskan Air Mata Mengenang Dosa-DosaMu






Dari kita asyik leka dengan politik yang entah bila akan selesai gelombangnya, entah bila akan reda amarahnya, entah bila akan lapang sengketa, maka bukalah hati kita agar melihat sedalamnya dosa-dosa yang kita buat, salah yang kita wujudkan dan nista yang kita katakan. Hari ni myhomesoil ingin mengajak para pembaca untuk sama-sama kita renungkan petikan dari ceramah Dr. Asri yang jika kita hayatinya dengan penuh keinsafan pasti akan ada titisan air mata kekesalan mengalir mengenangkan betapa lemahnya kita ini, betapa hinanya kita ini, betapa kerdilnya kita ini dan betapa pemurahnya Allah SWT untuk menerima semula insan seperti kita ini. 






Siapa sahaja insan itu, apa sahaja bangsanya, apa sahaja warna kulitnya, siapa ibubapanya, siapa sahaja....jika mahu kembali kepadaNya, akan dibuka ruang selapangnya untuk kita bertaubat dan mendapat pengampunan dari Nya....maka tiada perantara antara kita dan Allah SWT.


Selamat menghayati.....hayati video ini dengan keadaan aman..tenteram...dan sunyi dari kesibukan dunia yang tiada kesudahan......


Salam Perjuangan Rakan-RakanKu..................................
Share this article :

+ comments + 1 comments

28 January 2020 at 03:48

I am really proud to discover you, your blog is really great! I like its interface, and I loved the content too. Above all continue like this!

Discount voyance

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team