TAHNIAH MYMASSA ! SINGAPORE , KECUT!

24 Jun 20120 comments

Singapore yang dilaporkan menafikan tuduhan yang dibuat terhadap mereka perlu berhati-hati dalam tindak tanduk mereka di dalam aktiviti mereka di dalam negara ini! Meskipun Singapore mengatakan penglibatan mereka di dalam BERSIH 3.O hanya untuk melihat perkembangan politik tempat diplomat tersebut ditempatkan,  NAMUN keghairahan mereka untuk campur tangan di dalam proses tersebut perlu ada hadnya! Hal ini kerana Malaysia sentiasa memerhati tindak tanduk pegawai-pegawai mereka! 

Peliknya , Kita tidak mendengar diplomat Negara asing yang lain yang cukup berminat dengan Malaysia kecuali Negara Singapura pura  pura!  

Ini membuktikan blogger-blogger pro kerajaan bersifat responsif dengan apa yang berlaku pada persekitaran dan bukan fitnah semata-mata. Sememangnya ada diplomat Singapura yang terlibat semasa BERSIH 3.0 dan sangat KETARA! 

p/s : Tidak dinafikan bahawa Parti Dominan Singapura (PAP) mempunyai pertalian yang sangat akrab dengan DAP! 



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team