ANWAR SEDAYA UPAYA TUKARKAN OPS DAULAT KEPADA OPS LIWAT! SIAL ANWAR! #prayforsabah #lahaddatu

8 Mar 20138comments

Anwar dan Tian Chua yang dikecam hebat mengenai pencerobohan tentera penceroboh Sulu dan mempunyai banyak kaitan untuk melibatkan mereka semua ketika ini sedaya upaya mengalihkan perhatian rakyat daripada Ops Daulat kepada OPS Liwat.. 

Beberapa Minggu lepas mereka membawa pulang Bala, dan Bala memang bala kepada Malaysia dengan memainkan kembali fitnah-fitnah lama pembangkang. 
Semalam pula , kita dikejutkan dengan kenyataan Bapa Saiful Bukhari yang membuat kenyataan bahwa memang wujud konspirasi jatuhkan anwar mengenai kes liwat yang didakwa anaknya. Sidang media tertutup itu tidak dihadiri Saiful Bukhari. Terkini ia dibalas dengan Sidang Media Saiful Bukhari yang menyatakan kesedihan mengenai tindakan bapanya sendiri!!

Walau apa pun anwar buat, Allah maha mengetahui. Pejuang yang syahid mempertahankan negara dan agama bukan satu sandiwara. Allah bukakan satu persatu kesilapan anwar. Anwar boleh manipulate apa jua situasi dengan perancangan-perancangannya, tetapi Ingatlah...PERANCANGAN ALLAH LEBIH BAIK! ALLAHUAKBAR! RAKYAT PERLU BERSATU MENGHADAPI ANCAMAN DAJJAL INI!!!

Kenyataan Akhbar: 

KUALA LUMPUR 8 Mac - Mohd. Saiful Bukhari Azlan berpegang teguh pada sumpah laknatnya sebelum ini bahawa dia pernah diliwat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008, sekali gus menolak dakwaan bapanya, Azlan Mohd. Lazim kononnya tuduhan ke atas Anwar itu adalah satu fitnah.

Dalam sidang akhbar di pejabat peguamnya di sini hari ini, Mohd. Saiful yang turut bersumpah dengan nama Allah menegaskan dia tidak akan sesekali berganjak daripada dakwaannya ke atas Anwar dan menyifatkan kenyataan terbaharu bapanya itu adalah akibat kerakusan politik Anwar.
Beliau juga percaya isu itu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian masyarakat daripada isu 'pengkhianat negara' berikutan kes pencerobohan pengganas Sulu di Sabah ketika ini.

Mohd. Saiful yang ditemani peguamnya, Zamri Idrus tampil tenang sepanjang sidang akhbar selama kira-kira 20 minit itu namun sesekali sebak terutama ketika menjawab soalan berkaitan tindakan mengejut bapanya, yang dikemukakan oleh ramai pemberita yang hadir.

"Kepada Anwar, bertaubatlah. Telah lima tahun saya bertahan dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.
"Saya juga memberi amaran kepada Anwar, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau dan walau apapun berlaku, saya yakin kepada Allah. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun," katanya.

Keterbukaan Mohd. Saiful dan Zamri mengadakan sidang akhbar itu dengan turut menjemput media arus perdana serta portal-portal propembangkang nyata berbeza dengan sidang akhbar Azlan pagi ini yang dilakukan secara tersembunyi dengan menjemput hanya segelintir media propembangkang.

Dalam sidang akhbar itu, Azlan antaranya memberitahu, dakwaan Anwar pernah meliwat Saiful merupakan satu fitnah, dan seterusnya tanpa semena-mena menyatakan sokongannya supaya Anwar dan pakatan pembangkang akan memenangi pilihan raya umum akan datang.

Sementara itu, Mohd. Saiful mendedahkan, sebelum tindakan mengejut bapanya itu hari ini, beberapa ahli keluarganya juga pernah didatangi beberapa pihak bertujuan mengganggu-gugat perjalanan kes liwat Anwar tersebut namun dia terpaksa merahsiakan nama ahli keluarga dimaksudkan.

Menurutnya, kali terakhir beliau bercakap dengan bapanya malam tadi melalui telefon dan dia langsung tidak membincangkan kes liwat tersebut dan selepas mendapat tahu mengenai sidang akhbar Azlan, telefon bapanya gagal dihubungi kerana telah dimatikan.

Oleh itu, Mohd. Saiful merayu Azlan untuk kembali ke jalan yang benar kerana bapanya secara terang-terangan mengetahui Anwar bersalah.

"Dia ada bersama saya setiap kali perbicaraan di mahkamah, mengutuk Anwar dan selepas keputusan Mahkamah Tinggi, ayahlah yang terkehadapan membuat sidang akhbar bagi mendesak Peguam Negara merayu kes tersebut, dia di barisan hadapan.

"Walau apapun yang berlaku, dia tetap bapa kandung saya. Silaturahim kita tidak akan terputus kerana walau apapun yang berlaku, saya masih maafkan dia," katanya.

Sementara itu, peguamnya, Zamri Idrus yang turut hadir dalam sidang akhbar tersebut menafikan dakwaan Azlan mengenai penglibatan seorang pegawai di Pejabat Perdana Menteri dalam menyediakan 'skrip' perjalanan perbicaraan liwat membabitkan Anwar tersebut.

"Kita amat terkejut dengan tindakan Azlan. Seperti Saiful katakan, Saiful percaya ini didalangi pihak tertentu. Kalau pihak yang bersama Azlan pagi tadi adalah pihak yang neutral bukan dibayangi mana-mana parti politik, tetapi ingatlah pagi tadi, siapa di belakang Azlan?," katanya.
Dalam sidang akbar tertutup Azlan itu, dia turut ditemani oleh Ahli Majlis Perwakilan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Johari Abdul merangkap Ahli Parlimen Sungai Petani.

Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari tahun lalu daripada tuduhan meliwat Saiful tetapi kes itu akan didengari di Mahkamah Rayuan pada 22 dan 23 Julai ini.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130309/dn_11/Mohd-Saiful-pegang-teguh-sumpah-laknat#ixzz2N0j96aTe
© Utusan Melayu (M) Bhd 
Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
8 March 2013 at 23:48

Orang dah ke bulan Anuwar masih celah bontot. Balik balik urusan dia, urusan dia. Urusan masyarakat? haram

Anonymous
10 March 2013 at 03:13

hahahaha...kesian2 puak umngok ni...dah kantoi...cubaan terakhir org sebelum mati utk memenangkan diri sendiri walhal seluruh alam mengetahui kebenarannya...katlah apa kau nak kata setaaannnnn...mahathir, muhyiddin dan najib razak tub dajal sebenarnya...hahaha...bukan setakat dajal...mereka lebih jahat, kejam dan zalim dari org2 yahudi....

Anonymous
11 March 2013 at 18:55

Perbuatan Anwar ni hanya dia dan Allah Taala saja yang mengetahui dan sudah tentu isterinya juga. Itu hal dia. Tapi yang pasti Anwar lah yg paling bertanggungjawab dalam hal perpecahan umat islam di Malaysia ini. Wahai PAS dan UMNO kembalilah bersatu demi umat islam. Musuh Islam setiap hari bertepuk tangan melihat kita berpecah belah dan menunggu masa untuk menghancurkan terus Islam di Bumi Malaysia ini. Sesungguhnya aku takut akan tuhanku Allah azzawajalla

Anonymous
11 March 2013 at 22:02

Banyak sangat komen negative pasal Ops Daulat ni sampai lupa yang mana politik yang mana isu keselamatan negara. Geng2 bangang ni yg jahil dlm hal2 kombat pon boleh komen selamba je. Tak tau malu langsung. Yang geng Bersih 3 dulu tu kenape tak pegi tolong bersihkan penceroboh2 tu. Senyap je tak de telor kot...cakap je lebih. Orang2 Melayu Islam jangan terpedaya dgn budaya kotor tu. Bukan semuanya UMNO betul dan bukan semuanya PAS tu betul. Tapi kedua2 parti yg mewakili hampir keseluruhan orang Islam dan Melayu kena duduk semeja dan paham betul2 keadaan umat islam di Malaysia ni. Semuga Allah memberkati. Parti2 lain memang tak mau PAS dan UMNO bersatu dan memang itu yg dia orang amat takuti. Sudah tentu mereka2 ini akan buat apa saja untuk memastikan ia tidak berlaku. Dalang2 dan musuh dalam selimut di dalam PAS dan UMNO sendiri ada bersekongkol dgn musuh2 ini untuk kepentingan sendiri. Doakanlah perpaduan umat ini menjadi keyataan suatu hari nanti. Musuh2 agama tercinta akan gigit jari.

Anonymous
11 March 2013 at 22:15

Setuju....Setuju....Setuju....Mana ada orang kafir boleh tolong betulkan orang Islam. Matlamat orang kafir hanya untuk memusnahkan orang Islam. Hanya orang Islam saja yang dapat membantu membetulkan saudara sesama Islam. Hanya perpaduan ummah yang akan memenangkan orang2 Islam. InsyaaAllaah

Anonymous
12 March 2013 at 09:32

Senang citrr, org pas jgn bongkak, org umno jgn sombong, dua sikap ni memang ada dlm Pas dan umno!

Anonymous
12 March 2013 at 18:25

Kita doakan supaya Umno dan Pas dapat melupakan sengketa lama walaupon susah. Sanggupkah Pas melihat saudara2 Islam di dalam Umno mengikut tanggapan mereka sudah terpesong. Jangan sekali2 memperkecilkan saudara Islam yang lain sebab tiada siapa yg tahu akhir seseorang tu. Seorang 'abid atau pon alim yg berpuluh puluh tahun beribadat boleh terhumban ke neraka jika akhirnya tersalah haluan. Allah mengurniakan syurga hanya atas kemurahan dan kerahiman dan keredhaanNya saja. Janganlah terlalu keras mengherdik Umno seolah2 Umno sudah kafir. Umno pulak bukalah hati kepada tuntutan agama yg menyeluruh dgn ikhlas. Pastinya di dalam Umno majority ahlinya adalah orang2 Islam yang mahukan agama yg sempurna. Kalau pemimpin kedua2 parti ini yang juga orang Islam enggan bermesyuarah bersama2 maka jawablah di Akhirat nanti. Sesungguhnya siksaan Allah amtlah berat. Musuh2 Islam yg menjelma di dalam berbagai2 rupa sedang berjaya dgn pesatnya dalam usaha mereka memecahkan kaum muslimin dan muslimat di Malaysia ini sehingga seolah olah Pas dan Umno tampak tidak akan langsung bergabung atas nama Islam agama yg kita cintai. Takut perbalahan ini berlanjut hingga ke generasi2 seterusnya di masa masa hadapan sehingga kita lupa apa sebenarnya yg kita berbalah itu. Pada masa itu mungking Pas sudah tiada dan Umno pon sudah tiada. Yang ada hanyalah parti2 yang akan menukar Malaysia ini menjadi bumi kafir yg sebenarnya. Na'uzubillahiminzalik.

Anonymous
26 March 2013 at 02:20

Kepada pencacai pencacai DSAI sedarlah...insaflah.. setiap hari malikil maut mencabut nyawa manusia..Kau buta ke? kalau tak mau terimakasih pun, janganlah menghina dan mengeji mereka/pemimpin.! Hanya yang bahlol saja tak tahu dosa pahla yang suka buat begitu. Ingat hadith Nabi SAW. Memaki hamun orang muslim tu adalah fasik dan membunuh mereka adalah kufur/kafir. Menentang pemerintah Muslim adalah jahil dan orang jahil tak layak masuk syurga.Hadith riwayat Bukhari dan Muslim..JIWA MEREKA Terlalu KOTOR...!!!!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team