TERKINI!!ANWAR KECUT! DATANG REMBAU DISAMBUT 600 SAHAJA!!Anwar Jawab Isu Gambar Gay!!

16 Mar 20131comments

Anwar biasanya disambut ribuan orang sejak 2008-2010 kini ribuan itu tinggal kenangan... 
Perhimpunan Anwar dihadiri 600 orang di Rembau...
Belum pun sampai sebulan kedatangan Anwar di Seremban yang menyaksikan hanya 700 orang menyambutnya (200 daripadanya Pemuda UMNO Seremban) sehingga anwar terpaksa bagi amaran kepada Pemuda UMNO yang berbunyi begini: 


("hangpa jangan kacau ceramah aku. Aku ada bekas jeneral, dia boleh siku kamu semua")  <---- apa makna ayat ini? ini ayat orang terdesak beb~!


Kini Anwar datang lagi ke Negeri Sembilan, tetapi kali ini dia datang buat kacau di Rembau! Malang memang tidak berbau. Kedatangan Anwar hanya disambut kira-kira 600 orang sahaja di Rembau. Kamon lah, Aishah datang boleh tarik 800 orang, hang datang hanya 600 saja? Belum tolak krew rombongan nya. tolak lagi pemuda UMNO/ Polis-polis,  pemantau...dan pengikut yang ikut bontot anwar ke mana sahaja mamat ni pergi!

Anwar ternyata kecut sehingga dia terpaksa berdolak dalik berhubung gambar-gambarnya yang tersiar di laman sosial dengan menyatakan keadaan perutnya dulu buncit, kini kempis pula tanpa tidak menafikan secara konkrit dan mengemukakan bukti yang nyata.........



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
16 March 2013 at 11:10

Boleh nxt clips tunjuk ANUbengkok...biar sah DNA ANUwar!!! HAHAHAH

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team