TERKINI! TIDAK LAIN YANG PERLU DIPERKATAKAN LAGI! DARAH WAJIB DIBALAS DARAH!! #prayforsabah #lahaddatu

13 Mar 20132comments


Suasana pilu menyelebungi rumah keluarga Allahyarham Prebet Ahmad Farhan Roslan, 21, di Taman Desa Darul Naim Dua di sini sebaik sahaja jenazah tiba dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, kira-kira pukul 10.30 pagi ini.

Kelihatan ibu Allahyarham, Roslawati Ghani, 44, dan ahli keluarga yang lain tidak dapat menahan perasaan sebak sebaik sahaja melihat keranda yang membawa jenazah Ahmad Farhan, untuk ditatap buat kali terakhir.

Buat rakyat Malaysia, tiada lagi yang harus difikirkan lagi. Hutang Darah wajib dibalas Darah! 

Persetankan kata-kata cacian pembangkang yang tidak bertanggungjawab yang mengatakan "INI SEMUA SANDIWARA! "

"AYUH KITA AJAR MEREKA DALAM PRU 13!!! " 

Petikan Berita: - 

KOTA BHARU 13 Mac - Suasana pilu menyelebungi rumah keluarga Allahyarham Prebet Ahmad Farhan Roslan, 21, di Taman Desa Darul Naim Dua di sini sebaik sahaja jenazah tiba dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, kira-kira pukul 10.30 pagi ini.Kelihatan ibu Allahyarham, Roslawati Ghani, 44, dan ahli keluarga yang lain tidak dapat menahan perasaan sebak sebaik sahaja melihat keranda yang membawa jenazah Ahmad Farhan, untuk ditatap buat kali terakhir.Tiada kata dapat diungkapkan oleh Roslawati dan ahli keluarganya yang lain, selain terus memanjatkan doa agar roh Allahyarham sentiasa dicucuri rahmat oleh Yang Maha Esa.Jenazah Ahmad Farhan kemudiannya dibawa ke Tanah Perkuburan Islam Madrasah Pohon Celagi, Pasir Hor di sini untuk dikebumikan penuh istiadat sebagai wira dengan penghormatan negara, dihadiri kira-kira 200 orang terdiri daripada ahli keluarga dan sahabat handai.Yang turut hadir memberikan penghormatan terakhir ialah Timbalan Menteri Pertahanan, Menteri Datuk Dr. Abdul Latif Ahmad dan Panglima Markas Divisyen Kedua Infantri, Mejar Jeneral Datuk Azizan Md. Delin. - UTUSAN


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
13 March 2013 at 03:30

Sangat jelas penglibatan Anwar dan pengganas sulu. Kalau la semua itu fitnah, kenapa Anwar tidak menyaman Wikileaks, Reuters dan akhbar Filipina? Tukang putar cuba menjual negara kepada orang asing..

Anwar Saman WikiLeaks Kerana Bocorkan Konspirasi?

13 March 2013 at 03:33

Setuju! Anwar patut saman wikileaks, Reuters dan Inquirer!!!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team