TERKINI!! MHS MENANGISI PEMERGIAN 3 ULAMA' BESAR MALAYSIA SERENTAK PADA 25 MAC 2013!!

25 Mar 20131comments



إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
Kehilangan Tiga permata serentak pada 13 Jamadil Awal 1434H bersamaan 25 Mac 2013 : Ulama' meninggalkan dunia.. Dunia ini dah semakin dekat..

1

1) Tuan Guru Haji Ali Kedah : Mengajar Tasawuf (kitab Hikam ) di Masjid-masjid di Alor Setar. Akhlaknya indah

.

2

2) Tuan guru Hj Muhammad Abdullah (Pondok Hj Abdullah Kechik/Makarimul Akhlaq) Langgar, Alor Setar, Kedah, kembali ke Rahmatullah pada jam 2.00 petang. Solat jenazah pagi esok (26 Mac / Selasa) Jam 9 pagi di pondok beliau. Beliau adalah Ketua Dewan Ulama PAS Negeri Kedah .Semakin kurang Ulama' yang berkaliber yang tidak tunduk dengan tekanan DAP di dalam PAS

3


3) Dr Uthman El Muhammady yg telah pulang ke Rahmatullah pada jam 7.00 malam di rumahnya di ISTAC, IIUM KL Campus, Taman Duta, Kuala Lumpur.  

Dr Utman El Muhammady merupakan antara ulama' yang menentang tuduhan mereka yang tidak bertanggungjawab , konon mengatakan bahawa Malaysia ini negara sekular!! 

AL FATIHAH.... 

Terkenang akan Allahyarham Ustaz Fadhil Nor yang mahu PAS itu tulen dan tidak diseleweng DAP dan ANWARINAS!!  



Share this article :

+ comments + 1 comments

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team