VIDEO TERBARU BAPAK LIWAT NEGARA?! BLOGGER CUBA DISOGOK TUTUP KEMALUAN PI EM WANNABE! -PARTI KHIANAT RAKYAT-

21 Mar 20132comments

Macai-macai Parti Khianat Rakyat cuba untuk menyogok blogger utama yang paling banyak menayangkan kemaluan pemimpin mereka.

Persoalannya, tidak payah menyogok blogger ini untuk menutup kemaluan pemimpin sendiri. Cukup sekadar menasihati pemimpin anda supaya bertaubat dan memohon maaf kepada rakyat Malaysia. Pohon maaf kepada Ustaz-ustaz PAS yang ditipu bulat-bulat.  

Ia merujuk kepada pendedahan papagomo yang menyatakan :
Malam tadi Gomo dihubungi oleh seseorang yang mahukan Gomo berhenti dari terus mendedahkan siapa Anwar Ibrahim yang sebenar. Gomo menolak pelawaan tersebut walaupun pihak yang Gomo yakin datangnya dari Anwar Ibrahim menawarkan sejumlah wang untuk Papa Gomo. Gomo nak tegaskan disini kepada semua. Ianya bukan soal wang kerana walaupun 10 Juta atau 1 Billion Anwar Ibrahim cuba tawarkan hakikatnya apa yang dilakukan Gomo adalah untuk rakyat Agama Bangsa dan Negara. Gomo bukan pemimpin politik atau berjawatan besar tetapi Gomo mewakili jutaan rakyat Malaysia yang mahukan kebenaran dalam memilih pemimpin yang benar dan bukannya jijik.
Saman RM 100 juta yang difailkan Anwar Ibrahim memberikan satu peluang besar buat Papa Gomo untuk mendedahkan lebih banyak kegiatan jijik Dato Sri Anwar serta membawa saksi saksi lain dalam perbicaraan ini termasuk Datuk Eskay, China Doll, 2 orang Mahasiswa yang diliwat, Yb Zulkifli Nordin, Bekas pengasas PKR Ng Lum Yum, Zahid Mat Arip, Dato Nalla,Yb Gobala dan seorang pemimpin kanan PAS.
Apa pun buat Dato Sri Anwar Bin Ibrahim saya harap anda BERUNDUR lah dari pentas politik. Jangan sampai Video Seasons 7 ini keluar kesemuanya kerana Aib yang bakal diperolehi tidak akan mampu memulihkan apa apa penafian dari Dato Sri selepas ini.


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
21 March 2013 at 07:17

Boosaaannnnnn

Anonymous
22 March 2013 at 06:51

benci.................meluat

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team