TERKINI! AJIBB GORR BERGEMA DI SEREMBAN, BN TERIMA BANYAK DANA DARI NGO CINA!! #prayforsabah #lahaddatu

16 Mar 20132comments

Gemaan Ajib Gorr diucapkan hampir 35,000 masyarakat Cina yang hadir di Padang MPS menyaksikan sejarah tercatat perhimpunan Masyarakat Cina paling ramai berhimpun di Seremban setakat ini untuk Barisan Nasional Negeri Sembilan sehinggakan jalan-jalan utama di bandar Seremban ditutup dan sesak. 

Perhimpunan ini juga menyaksikan kutipan sebanyak RM 720,000.00 berjaya diraih daripada Penyumbang-penyumbang NGO-NGO Cina di Seluruh Negeri Sembilan untuk Tabung Perwira Lahad Datu. 200 NGO kesemuanya . 

Ia menunjukkan perkara yang luar biasa terjadi di Seremban , jelas pemimpin-pemimpin BN yang hadir yang nyata cukup teruja dengan sokongan masyarakat Cina yang dilihat sudah memihak kepada Barisan Nasional dan tidak yakin dengan kepimpinan Pakatan Pembangkang yang goyah dan tidak menentu.

* Sementara itu di Lukut, Lim Guan Eng juga hadir bersama Anthony Loke (Ketua Pembangkang NS -DAP) di dalam Makan Malam Anjuran DAP Lukut yang dihadiri sekitar 2000 orang sahaja.

*Manakala Ceramah Anwar Ibrahim di Rembau dihadiri sekitar 600 orang pada hari dan waktu yang sama lawatan Dato' Najib Tun Razak yang dihadiri 35,000 masyarakat Cina!!

Panorama- 














Share this article :

+ comments + 2 comments

16 March 2013 at 20:44

jANGAN CEPAT UTK MEMBUAT PERSEPSI DGN JUMLAH KUTIPAN DR NGO CINA INI SHJ. KITA PERLU TUNGGU SELEPAS PILIHANRAYA NANTI, BARU KITA TAHU SAMADA SOKONGAN KAUM INI KPD BN BOLEH DIBANGGAKAN, SB KITA TAKUT KAUM INI SUKA MAIN WAYANG DGN KUTIPAN TERSEBUT UTK MENGGAMBARKAN SOKONGAN MEREKA KPD BN BERTAMBAH TAPI BILA UNDI MEREKA MENGUNDI DAP. IA JUGA MULA TAKUT SB RAMAI MELAYU SUDAH BALIK KE BN DAN DITAKDIR NANTI BN MENANG BESAR WALAUPUN MAJORITI CINA TETAP MENGUNDI DAP, KERAJAAN TETAP AKAN MENJAGA KEBAJIKAN ORG2 CINA INI HANYA PERSEPSI SUMBANGAN YG BANYAK DARI KAUM INI UTK MENGABUI MATA PEMIMPIN2 MELAYU NEGARA INI.

Anonymous
17 March 2013 at 19:06

Kalau dlm PRU 13 nanti, katakan UMNO menang 85 kerusi dari 114 kerusi yang ditandingi,MIC 10 kerusi dan parti komponen BN terutama di sabah dan Sarawak memberi 35 kerusi. Katakan semua undi cina DAP menang. BN menang dengan 130 kerusi dan selebihnya Pakatan Rakyat 93 kerusi. Percayalah PM Najib dapat memerintah Malaysia dengan selesa. Pada ketika itu kerusi menteri untuk Cina diberi kepada kaum India.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team