TERKINI! 205 LAPORAN POLIS DARI RATUSAN KUMPULAN UNTUK BURU TIAN CHUA!!! #lahaddatu #prayforsabah

9 Mar 20131comments


Tian Chua memang tak senang duduk selepas kira-kira 205 laporan polis dibuat terhadapnya meminta anjing ini disiasat berhubung kenyataan fitnah bodoh yang dikeluarkannya...Ini belum kumpulan-kumpulan lain yang memang tak berpuas hati dengan dia yang tidak lagi membuat laporan! 

si anjing yang bernama TIAN CHUA!! 
Laporan Akhbar: 

KUALA LUMPUR 9 Mac - Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya menerima 205 laporan berhubung kenyataan yang dikeluarkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tian Chua, yang dilihat cuba mempolitikkan insiden pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.

Beliau berkata, setakat ini, sebanyak 140 percakapan dirakam dan kertas siasatan kes itu sudah dibawa kepada pihak Peguam Negara.

"Kertas siasatan itu telah dibuat di Johor dan disiasat di bawah Seksyen 500 iaitu memfitnah kerajaan," katanya kepada pemberita selepas melancarkan program Bersatu Memerangi Jenayah di Kuchai Lama hari ini.

Pada 1 Mac lepas, Portal KeadilanDaily, antara lain, memetik Tian Chua sebagai berkata pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat, seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah.

"Ada konspirasi oleh kerajaan Umno untuk mengalih pandangan rakyat Sabah, terutama dalam isu pemberian kad pengenalan kepada warga asing," kata Anggota Parlimen Batu itu. - BERNAMA


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130309/dn_51/Polis-terima-205-laporan-ke-atas-Tian-Chua#ixzz2N2ufOXEE 
© Utusan Melayu (M) Bhd 
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
9 March 2013 at 05:10

Bagi lah peluang untuk beliau menebus kemaluan beliau. Kita perlu bertimbang rasa. Hantar dia ke barisan hadapan di Lahad Datu bekalkan senjata. Kelab Putera sudah tentu berbesar hati membekalkan pampers untuk beliau bila disana kelak.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team