TIAN CHUAK KENA DAKWA AKTA HASUTAN HARI INI!! #lahaddatu #Prayforsabah

13 Mar 20135comments


Hari ini, petualang negara yang bodoh lagi membangangkan Tian Chuak akan didakwa di jalan Duta di bawah akta hasutan!! MHS macam nak ludah jer mamat ni kalau jumpe muka dia!!


Petikan Berita 
Babi ni yang sebenarnya bersandiwara mengenakan baju Melayu! Sial Tian Chua 40x! 

Akibat dari kenyataan yang menuduh peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah sebagai sandiwara, Naib Presiden Keadilan Tian Chua akan didakwa dibawah Akta Hasutan.


Kes Tian Chua dilaporkan akan dihadapkan ke Mahkamah Jalan Duta pada pukul 9 pagi esok. Ini disahkan sendiri oleh Timbalan Ketua Penerangan AMK Malaysia, Rozan Azen Mat Rasip didalam laman Twitter beliau sebentar tadi.

Rozan juga menyeru seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keadilan supaya hadir beramai-ramai bagi menyatakan sokongan kepada Tian Chua demi menegakkan kebenaran.




Naib Presiden Keadilan tersebut sebelum ini dengan pantas mendakwa insiden pencerobohan di Lahad Datu Sabah merupakan sandiwara Umno walaupun pada ketika itu ia telah mengorbankan 2 nyawa anggota Komando Vat69.

Tian Chua juga dilaporkan sebagai berkata bahawa semua peristiwa di Lahad Datu hanyalah semata-mata strategi Najib Razak untuk menangguhkan Pilihanraya Umum ke 13.

Sehingga kini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat keatas pemimpin PKR tersebut dan kemarahan rakyat Malaysia terhadap Pakatan Rakyat semakin menebal dengan tindakan biadap beliau.
Share this article :

+ comments + 5 comments

13 March 2013 at 16:14

malas nak komen sebab blog pro umno bacul.

Anonymous
13 March 2013 at 16:17

penjilaT PKR aka penjilat cina babi Tian Chua DETECTED...

Anonymous
13 March 2013 at 16:44

Penjilat cina MCA aka Penjilat cina GERAKAN aka penjilat pengampu negara dan pembacul negara aka umngok DETECTED

Anonymous
13 March 2013 at 17:39

umnonono
kasihan anda, kasih anda pada orang yang asalnya hanya menumpang kasih pada orang melayu di tanah melayu melebihi kasih anda pada datuk nenek sendiri @ anda pun sama dgn dia, tak sedar diri

Anonymous
15 March 2013 at 06:19

aden suko apo yg bolaku dlm politik ari ni. sotidak tidakee dio org nisoda rakyat tu sapo

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team