PANAS! ORANG BAWAH DIPECAT KERANA MELANCAP, ORANG ATAS MAKIN SEDAP!!

31 Mar 20132comments


MHS merasakan PKR telah berubah apabila memecat  Ketua Penerangan PKR Merbok yang kantoi melakukan perkara tidak senonoh di bilik gerakan sendiri. Walaubagaimanapun bilakah pemimpin tertinggi mereka akan dihukum kerana masalah sosial dan peribadi? Janganlah hukum pemimpin kecil jer, pemimpin bosar yang melakukan perbuatan terkutuk dan melampau dibiarkan sahaja! 




Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.

"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

Beliau yang ditemubual melalui panggilan talifon agak kecewa dengan pemecatan yang dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat.Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

Apabila dirujuk oleh wartawan siapa yang dimaksudkan oleh beliau tentang pucuk pimpinan itu beliau menjawap

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?"Ujar beliau.

Saharuddin Hamid yang kini masih lagi memegang jawatan Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani memaklumkan sudah memohon bantuan daripada Ahli Parlimen Sg Petani yang juga Pemimpin PKR Yb Johari Abdul untuk membantu beliau dalam mempertahankan hak beliau dalam membela diri dari pemecatan parti PKR.

"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".

Saharuddin Hamid menjadi tumpuan minggu lalu apabila beberapa blog menayangkan gambar beliau sedang melakukan onani dihadapan komputer didalam pejabat beliau. Gambar tersebut tersebar dan turut dimuat naik dalam blog http://www.1cilipadi.blogspot.com/  yang kemudiannya disebarkan oleh blog blog lain.

Pihak kami cuba mendapat maklum balas dari Presiden PKR Datin Sri Wan Azizah bagi mendapat jawapan berhubung kenyataan Saharuddin Hamid tetapi gagal.

- SINAR & AAKJ



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
31 March 2013 at 20:22

" Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

hahahahaha........ TERBAEKKKKKKKKKKKKK !!!! mmg ahli PKR tegar nih sebab sex, alat sex cipap dan bontot adalah permainan, makanan PKR !!!

21 September 2020 at 03:09

Congratulations on your site! Really, it's great and as I saw in the first posts it's true that the site's shares and interface are really a godsend for working on the style. Really a big thank you!

voyance gratuite par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team