Siri 2: MOMENTUM PAKATAN PEMBANGKANG MERUDUM

22 Apr 20120 comments

MOMENTUM PAKATAN PEMBANGKANG MERUDUM..
BARISAN NASIONAL DILIHAT DALAM 'TRACK' KEMENANGAN


Maklumat dan Statistik



Tarikh
Ceramah
Tempat
Kehadiran
18 April 2012
JOM UBAH DEMI RAKYAT NS
Port Dickson
Lingkungan 200 orang
19 April 2012
Ceramah Umum Pakatan Rakyat
Taman Tunku Jaafar
150 orang
21 April 2012
JOM UBAH DEMI RAKYAT NS
Felda Bukit Jalor Gemencheh
Lingkungan 150 - 160 orang
22 April 2012
JOM UBAH DEMI RAKYAT NS
Pekan Bt 8 , Labu
Lingkungan 100  orang
22 April 2012
Pentas Wanita
Bilik Gerakan Taman Teratai , Senawang
80 orang



Kehadiran yang ternyata amat mendukacitakan sehinggakan satu ceramah di Port Dickson terpaksa dibatalkan di sana kerana ketiadaan kumpulan sasaran...

MyHomeSoil bukannya bercakap kosong, tetapi Pemimpin Pakatan Rakyat Negeri Sembilan sendiri berasa sedikit gusar dengan perkembangan ini. MyHomeSoil tengok sendiri kehadiran hambar rakyat ke Ceramah mereka.

Sesiapa yang hadir ke ceramah mereka boleh lihat sendiri jumlah kehadiran ke majlis fitnah mereka, habis semua perkara di spin dan di putarkan demi mencapai matlamat mereka menghasut rakyat membenci Kerajaan Barisan Nasional.

Melihat perkembangan ini, MyHomeSoil mencadangkan agar jentera BARISAN NASIONAL perlu mengambil peluang ini dan beri pendedahan kepada rakyat tentang isu-isu remeh yang dibawa mereka! 

Pembangkang dilihat tidak mempunyai ISU KONKRIT selain tuduhan kepada UMNO sebagai parti yang tidak berintegriti dengan tidak dapat mengemukakan bukti konkrit.

Pembangkang juga highlight mengenai penipuan oleh SPR dengan hanya mengemukakan statistik nombor yang direka tanpa dapat menampilkan bukti yang lebih meyakinkan dan konkrit.

Persoalannya? Bagaimana pembangkang di Negeri Sembilan sangat yakin bahawa rakyat bersama mereka, sedangkan rakyat seakan mual dan muak dengan dakyah-dakyah pembohongan dibawa mereka???!

KERANA - mereka hanya bergantung kepada racun persepsi yang mereka selalu serapkan dan suntik di dalam minda rakyat!  

UMNO dan BARISAN NASIONAL dinasihat tidak melatah dan terus RAPATkan BARISAN untuk kemenangan,.... SEBAGAI SATU PASUKAN....SATU PASUKAN ....SATU PASUKAN!!!!! 




Ikuti Siri pertama pendedahan MyHomeSoil blogspot.com : -


http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/04/statistik-momentum-pakatan-jatuh.html
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team