Perempuan Jalang disamping Mahasiswa PAS...

19 Apr 20121comments

Ambo dok pahe macam mano pompuan jalang ado dekat budok2 ambo...ore PAS...ish2


Dok pahe bilo depa boleh duk dalam khemoh laki ngan pue yang seksi...
Pue pala botak...

Lagi soghe, pue duk terkangke...Hehe...




Dah bagi kuliah dekat Universiti, ada air cond, ada kerusi, ada WIFI, nak juga pakai khemah! Sebab tu beza pendidikan bawaan Mahasiswa Jalanan dengan Pendidikan yang kerajaan Sediakan...Akal pendek...


Lagi satu, lecturer yang ngajar di universiti , adalah lecturer yang qualified! bukan lecturer Mahasiswa Jalanan yang baru tahun 2 masuk universiti! Baru jer lepas Minggu Aluan Siswa! hahahaha lawak Kampus betul!

TU....UFO turun! uwekkkk...kata KhaliD iSMATH kemat...

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
19 April 2012 at 06:40

sebijik macam beruk tunjuk pisang

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team