Kebebasan bersuara di Indonesia dan Myanmar lebih baik berbanding Malaysia!

11 Apr 20120 comments

Kalau korang perasan, pihak pembangkang selalu mengambil contoh negara-negara luar yang demo kerasi nya lebih baik daripada Malaysia. Mereka selalu ambil contoh bahawa Junta Tentera Myanmar lebih demokrasi daripada Malaysia...Indonesia rasuahnya lebih bagus daripada Malaysia...APA NI???!!!!!


1. Bagus ape kejadahnya! Kalau bagus tak de la orang Indon dan Myanmar datang berduyung-duyung masuk secara halal dan haram untuk bekerja di Malaysia setiap tahun sampai menyusahkan ramai pihak macam polis, tentera, imigresen dan majikan sendiri.

2. Orang Indonesia terseksa hidup di negara sendiri lantaran terlalu banyak demonstrasi, pergaduhan etnik dan agama kerana terlalu bebas bersuara. Pemimpin kaya pulak banyak korupsi untuk menambah kekayaan.

3. Jangan bandingkan dengan Myanmar yang baru dapat kebebasan setelah lama ditekan junta tentera, memang mereka terlalu teruja setelah dipencilkan sekian lama.

Sama juga dengan komunis Vietnam dan China dulu. Tapi kenapa puak fuckatan nak Malaysia mencontohi demokrasi Myanmar dan Indonesia…jawapannya kerana kedua-dua negara tersebut mendapat pembiayaan besar dari dana Yahudi seperti Kondrad Adeneur Foundation (KAF) dan National Endowment for Democracy (NED) yang sengaja menghuru-harakan negara tersebut demi menguasai politik dan ekonominya.


Sekarang , siapa yang menerima dana Daripada Kondrad Adeneur Foundation (KAF) dan National Endowment for Democracy (NED) ????? DAP! ANWAR! sila jawab!





Mari fikir sejenak, mengapa dan kenapa KAF dan NED ni beriya-iya sangat ingin menjatuhkan kerajaan sedia ada?? Fikir2 kanlah....Mereka menjadikan anwar PUPPET! PUPPET! DAN PUPPET!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team