MAT SABU tolong bertaubatlah Mangkok!

1 Apr 20120 comments

Menyirap aku petang tadi tatkala mendengar ucapan MAT SABU yang terang-terangan menyabunkan konek Guan Eng Setiap kali Guan Eng kencing atas kepala ORANG ISLAM!!!!

Mana tidaknya, Mat Sabu terang-terangan mempertahankan KRISTIAN Chauvisme Guan Eng yang MENJUAL TANAH /TAPAK MASJID dan Sekolah kepada BAYAN MUTIARA! hoi abang MAT Kote pendek! ni nak habaq mai! ekau jangan nak meniPOOO orang-orang NOGORI !!

Ucapan Mat Sabu "UMNO skang hanya memainkan isu Perkauman. Di Pulau Pinang, bila Kerajaan Negeri nak memajukan tanah dan buat pembangunan, dia akan jual semua kepada SWASTA.tetapi kita ada undang-undang. Bila pemaju nak majukan , Kita (Kerajaan Pakatan Rakyat) akan tetapkan syarat, akan bina masjid , sekolah dan sebagainya bila dah siap. " Disambut dengan anggukan bangang beberapa penyokongnya.


Pendedahan Team My Homesoil.blogspot.com

1. Kepala Hotak ko Mat Sabu! Syarikat SWASTA yang boli tapak MASJID tu Syarikat Bayan Mutiara!!! Siapa Bayan Mutiara tu????! Syarikat krooni DAP!!!!!

2. Kenapa ko sokong sangat depa nak majukan tanah tapak MASJID>??! kO ni ISLAM lagi ke daH KLUAR ISLAM, MAT SABU!>>?>??? kenapa  masjid dan sekolah yang DAP nak jual!!!!!!!??kenapa masjid tempat orang ISLAM yang DAP nak majukan!!!!?

3. Sila jawab MAT SABUN!!! kenapa ko terima RM 15,000 sebulan dari LIM GUAN ENG??! kenapa ko perbodohkan orang-orang PAROI dan ko nyatakan ianya atas sebab pembangunan>??!!

4. Dalam ucapan ko cakap, ko gunakan perkataaan "akan bina masjid..etc..ect...selepas pembangunan dijalankan". Berapa peratusan keyakinan ko yang Bayan Mutiara, syarikat Chauvisme KRISTIAN akan bina masjid dan sekolah kalau rumah yang mereka bina berharga RM750 ribu??!! SIAPA YANG AKAN BELI??!!! orang ISLAM KE???!! atau orang-orang Kristian dari Singapore!!!???



JAWAB MAT SABU, KALAU TAK KOTE KO MAKIN PENDEK! SEPENDEK AKALMU ITU!



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team