YB PAS PAROI - TAUFEK ROTI CANAI TAK ngaku Bunuh Orang!?

18 Apr 20120 comments

Taufek dan kawan dia...Gunasekaran Hitam Metal
Seremban . Taufek , Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan atau lebih dikenali sebagai Taufek Roti Canai  telah meletakkan kesalahan kematian seorang peserta perhimpunan Penduduk GATCO yang dibawa oleh PAKATAN JAHAT PEMBANGKANG berhimpun ke perkarangan Wisma Perdana Pejabat Perdana Menteri (Parcel A) kepada Semua Pegawai Kerajaan yang berada di Wisma Perdana Tersebut.

Taufek  mempersoalkan ....  

Apakah tidak ada pasukan paramedik yang bertugas sepenuh masa di pejabat Perdana Menteri bagi menghadapi sebarang kemungkinan kejadian kecemasan?

"Tidak mustahil, ia boleh melibatkan kejadian yang boleh berlaku kepada sesiapa sahaja di Pejabat Perdana Menteri termasuk YAB Perdana Menteri?," kata Taufek (gambar) dalam sidang media di lobi Parlimen.

Malah beliau juga mempertikaikan pegawai-pegawai kerajaan tidak diberi latihan kecemasan seperti memberi bantuan penafasan kecemasan khususnya pihak anggota polis bagi menghadapi kes-kes kecemasan seperti yang berlaku kepada Allahyarham Mohd Nordin.

 
Sikap tidak professional beliau yang tidak mengaku kesalahan dan tidak mahu bertanggungjawab setelah membawa rakyat di jalanan sehingga menyebabkan kematian MERUPAKAN satu manifestasi sikap PARTI berkenaaan yang sememangnya akan mengabaikan kebajikan rakyat jika mereka memerintah kelak.

"Apa yang dibuat adalah seperti menunjuk-nunjuk!  Tetapi bila ada kesusahan, mereka akan salahkan orang lain terutamanya mereka akan salahkan Kerajaan ataupun UMNO!" Menurut satu sumber yang ditemuramah.
PERSOALAN:

1.Kenapa perlu diheret rakyat di jalanan untuk keperluan PAS, DAP dan PKR sedangkan kita boleh menggunakan saluran perundingan dengan pemimpin??

2. Kenapa PAS , PKR dan DAP tidak menyediakan terlebih dahulu keperluan-keperluan asas meskipun kit pertolongan cemas apabila merancang satu2 perhimpunan HARAM??! Mana perancangan anda?? Inikah pemimpin untuk memerintah negarakita? Sedangkan mereka dengan sesuka hati menyerbu pejabat-pejabat kerajaan??!Orang-orang Kerajaan pun termanggu-manggu tak tahu apa2...


3. Kenapa perlu mempersalahkan orang lain!? Kenapa setiap benda mau dituduh UMNO???!

4. Hoi TOPET ROTI CANAI,kenapa tak keluarkan kenyataan meminta maaf kepada keluarga si mati dan cakap kami kesal dengan apa yang menimpa keluarga si mati>??? Kenapa topet roti canai!

5. Kenapa mau menunjuk2...yang anda memperjuangkan nasib rakyat sedangkan anda menyusahkan rakyat ???!

MASALAHNYA,, MEREKA YANG BAWA PENDUDUK NI BUAT PERHIMPUNAN DI PEJABAT PM!

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team