THE GRAND DESIGN ! PELIK ...TAPI BENAR...!Company2 Melayu digodam luar dan dalam~! Sial DAp!

8 Apr 20122comments


Adakah korang tak berasa pelik dan janggal akan perkara-perkara yang berlaku kepada syarikat-syarikat ini???






Ya, Syarikat-syarikat ini adalah syarikat orang-orang Melayu! Diserang secara bertubi-tubi oleh pembangkang. Ketika ini, FELDA ..sebuah syarikat yang unggul bagi orang-orang Melayu diserang dari segenap segi...untuk menidakkan kemajuan nya.Kerana apa??? sebab mereka companyy orang-orang Melayu.

Sememangnya, mereka tidak berupaya untuk jatuhkannya secara membuta tuli, mereka rancang, ambil peluang yang terhidang...gunakan orang-orang Melayu juga untuk jatuhkannya..Ini adalah FAKTA. Natijahnya...anak-anak Melayu seperti Mazlan Aliman (ANAK) , PAS, PKR yang bertopengkan Melayu diperkudakan oleh DAP....

Bukannya orang-orang Melayu tak tahu yang DAP sangat-sangat membenci MARA???! Sehingga tercatat di  dalam PROTOKOL parti BERKENAANsekiranya mereka memerintah...mereka akan menutup MARA.dikatakan company paling racist di dunia....

Bukannya orang-orang Melayu tak pernah dengar bahwa DAP akan mengurangkan jumah penjawat awam di Malaysia yang majoritinya orang-0rang Melayu???! Protokol DAP meletakkan kementerian pertama yang akan digodam untuk menyingkirkan sebahagian  PENJAWAT AWAM adalah GURU-GURU! KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA!

NFC contohnya....ditubuhkan kerajaan untuk conquer pasaran daging di Malaysia. Korang tengok, sekarang, siapa yang kuasai market??! company apa yang kuasai pasaran import lembu kotak dari INDIA bawak datang ke Malaysia??? COMPANY yang memang ada kaitan dengan DAP!!! MEREKA generate BERBILION RM RM RM RM RM RM RM RM dari pengimportan daging LEMBU kotak ke Malaysia. Bila Kerajaan nak buat company yang dapat menyaingi dioghang, dioghang JATUHKANNYA!


Sedih, tapi ini yang terjadi....ini yang terjadi..PROTON sudah lama dilabel dan dipropagandakan oleh Media aLternatif yang aku tegnok rata-rata PROPAGANDIS cina...attack proton. Memang proton itu banyak perkara yang perlu diperbaiki tetapi bukan dihentam secara konsisten sebegini...sehingga hampir2 diambil alih syarikat asing!

Kini MAS juga merasai...PETRONAS???! tunggu lah masanya. Aku yakin, bonus-bonus yang banyak diperolehi oleh EKSekutif2 di PETRONAS yang kebanyakannya orang Melayu akan dipotong sekiranya DAP dapat meletakkan Cina/KristiAN sebagai CEO jika DAP dapat memerintah Malaysia berproksikan PAkatan RAKYAT bersama PAS danPKR!


Sime Darby kini digodam dari dalam....Setelah Manager-manager Cina diletak di HR Dept....Habis semua pengambilan eksekutif-eksekutif penting di dept2 yang penting diletakkan bangsa mereka..Sedikit demi sedikit dan trend ini sedang berjalan!

Utusan Melayu dipropaganda dengan sangat teruk ..sama seperti TV3 dan media-media Pro orang-orang Melayu.Anda pernah dengar akhbar Cina dihentam sebegini teruk??! sila namakan!! Anda pernah dengar company Cina yang letakkan syarat PENGAMBILAN PEKERJA seperti perlu fasih berbahasa MANDARIN d hentam Sebegini TERUK~~??? TIDAK ADA SAMA SEKALI TUAN PUAN!

Mereka racist chauvisme tak apa....!!!!! bodoh and bangang!!DAP SIAL! Pihak kerajaan diseru menyiasat perkara ini!!!!!

Aku memang dah bengang gila babeng dah ni! FUCK OFF ANWAR dan PAS kalau perkara ini dioggahng tak tau! Melayu Yang paling sial adalah MAT SABU yang dah makan RM  RM RM RM RM RM daripada DAP sEtiap Bulan!

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
8 April 2012 at 08:42

DAp memang babi.tiada haiwan lain yg layak utk diletakkan dgn dap.hanya babi,makanan ruji mereka!sial!

Anonymous
8 April 2012 at 17:19

Orang melayu mmg dah xsedar diri lagi, esp Mat Sabun tu..Dok ikut telunjuk DAP smpai sggup menggadaikan maruah agama dan bangsa!!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team