MUSUH DALAM SELIMUT DALAM JABATAN PERDANA MENTERI DITANGKAP!

10 Apr 20125comments

Bangang! Seorang Musuh Dalam Selimut berjaya dikesan.! Menyalurkan maklumat negara kepada pihak pembangkang.! Pembangkang yang mempunyai LINK kepada musuh-musuh negara di luar negara sememangnya menungggu maklumat-maklumat rahsia ini untuk penjualan maklumat negara!
Pembangkang PENGKHIANAT NEGARA!
DIBONGKAR SECARA LIVE OLEH TIM  http://www.mymassa.blogspot.com/  . Tahniah My massa!
Semalam MY MASSA TEAM yang hebat mendedahkan tindakan seorang penjawat awam dalam sebuah agensi di Jabatan Perdana Menteri (JPM) yang sanggup menghantar maklumat peribadi kepada fuckatan semata-mata kerana percaya yang rakannya telah terlibat ketika persatuan-persatuan penduduk Putrajaya menjalankan kempen mengoyakkan dan menghapuskan risalah-risalah fitnah daripada fuckatan, terutamanya Haramkah. 



Apa yang menariknya, maklumat yang dihantar kepada fuckatan itu diambil terus daripada sistem dalaman Jabatannya sendiri. Jadi, apakah jenis pegawai Kerajaan yang BN ada ketika ini?!! Musuh dalam selimut?!! Lebih parah, MAMPU ini merupakan salah satu agensi di bawah Jabatan Perdana Menteri (JPM)!

Kalau mereka boleh kata yang pegawai yang terlibat mengoyakkan Haramkah itu akan buat perangai apabila fuckatan memerintah (nauzubillahiminzalik), apakah mereka sebenarnya mengesahkan "perangai" pegawai yang menyeludup maklumat kepada mereka ini?!!

Dengar ceritanya, pegawai yang menyalurkan maklumat dalaman kepada fuckatan ini hidup senang kerana projek perniagaan di kawasan MB Selangor. Beliau juga dikatakan terlibat aktif dalam salah satu parti fuckatan. Bagus ya, gaji dan elaun BN makan, tapi masih tidak malu menjadi gunting dalam lipatan kepada fuckatan!

Dan kalau benar pun pegawai MAMPU terbabit terlibat ketika penduduk mengoyakkan Haramkah, apakah itu menjadi satu kesalahan yang boleh dikenakan tindakan tatatertib?!! Kalau pegawai tersebut kibar bendera UMNO sambil pijak bendera PAS pun tidak menjadi kesalahan selagi beliau tidak memegang jawatan dalam parti. Inikan pula terlibat dalam aktiviti-aktiviti NGO dan persatuan penduduk. 

Jadi, untuk memberi keadilan kepada pegawai yang dituduh secara semberono oleh penchacai fuckatan ini, kami akan mendedahkan siapa yang paling disyaki telah menjadi duri dalam daging dalam MAMPU ini.

KALAU NAMPAK DIO...MOH KITA LUDAH MUKA DIA NGAN KAHAK KITE...(MAKE SURE KAHAK yang paling busuk pernah korang hasilkan! hahahha)
  
Maklumat di atas disalurkan oleh kakitangan dan pegawai di unit yang terlibat yang sudah tidak tahan lagi dengan bau pekung najis fuckatan yang dibawa oleh CHAI di atas!
Mereka sangat yakin bahawa pegawai ini yang telah membocorkan maklumat kerana hanya beliau sebelum ini yang sibuk bertanya sekeliling pejabat sambil membawa gambar Haramkah dikoyak penduduk Putrajaya sepertinya seolah-olah mahu mengesahkan sesuatu. 
Mereka juga mahukan tindakan SEKERAS-KERASNYA diambil terhadap pegawai 44 ini kerana menyalurkan maklumat dalaman jabatan kepada pihak luar (apatah lagi kepada pihak lawan) dan menjejaskan imej Jabatan! Diharap pihak pengurusan MAMPU  yang bertanggungjawab terhadap integriti rangkaian komunikasi maklumat Kerajaan dapat memberikan perhatian yang sewajarnya terhadap perkara ini!
Musuh dalam SELIMUT wajib dihapuskan! Jom kita tengok macamana BIAWAK ini akan hidup tanpa pembelaan daripada BN lagi!
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
13 June 2012 at 21:30

tu nama dia babi dan haramjadut badut budut
punya penjawat awam...MIA kan jer jwb dia

Anonymous
20 June 2012 at 20:39

ape le ke bodoh sgt pegawai mcm ni, makan le gaji tu keje dgn iklas klu dah
nak salur maklumat hak gomen kpd luar baik je berhenti pas tu masuk le politik ha ha baru le tau realiti sebeno!!!

Anonymous
4 August 2012 at 08:18

Tahniah kerana penjawat tersebut sanggup berjuang untuk rakyat. Gaji bukan BN yang beri tetapi oleh kerana khazanah negara dan cukai.

Anonymous
17 August 2012 at 06:36

Aku kerja swasta, bos aku bayar bukan pakai duit dia tapi duit hasil untung meniaga dia yang pelanggannya bayar.....

Anonymous
17 August 2012 at 16:07

cuba kita faham, kalau penjawat awam macam ini, senang jer dibeli oleh spy2 asing untuk dapatkan maklumat. bukannya berjuang untuk rakyat!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team