TIADA SEINCI PON TANAH PENEROKA FELDA AKAN DIAMBIL, BANGANG!

1 Apr 20122comments

Buat tuduhan, lepas tu buat ceramah..tabur fitnah je kerja si Mazlan Aliman Bapak Penghasut
Mazlan Aliman sekali lagi akan turun ke Felda Bukit Rokan dan Felda Bukit JALOR Negeri Sembilan pada 3/4/2012 ini. Kerjanya tidak lain dan tidak bukan, menyebarkan FITNAH terhadap FELDA dan Kerajaan. Hakikatnya segala tuduhan yang dilemparkan beliau adalah tidak BERASAS sama Sekali. Macam budak-budak yang tak mendapat belaian kasih sayang ibunya..Itulah yang berlaku terhadap Mazlan Aliman.

YAB Timbalan Perdana Menteri menegaskan bahawa "TIADA SEINCI PON TANAH PENEROKA FELDA AKAN DIAMBIL DAN DIGADAIKAN BILA FELDA VENTURES DILETAKKAN DI BURSA SAHAM"! Sememangnya FGVH akan menggunakan Tanah Kerajaan Negeri (tertakhluk kepada perjanjian) untuk dibangunkan dan bukannya menggunakan tanah orang-orang FELDA! Lepas tu keuntungan akan dibahagikan di antara pemegang-pemegang saham FELDA Ventures! iaitu Para PENEROKA! Faham tak Mazlan Aliman Janggut KONTOT!!!!???  

Contohnya begini: Tanah adalah daripada Kerajaan Negeri yang nak bangunkan tanah masing-masing. Lepas tu FGVH bangunkan, untung nya akan diberikan secara sama rata berbentuk dividen kepada pemegang SAHAM FELDA.

PAHAM tak Mazlan Aliman BANGANG!!!!! KO bukan aliman!!!! ko KAZIBAN!!!! Kaziban bermaksud kaki TIPOOOOo!!!!!!!!! DAH LA BODOH! belajar tak pandai! pembangkang memang suka orang-orang bodoh camni supaya senang DIPERBODOHKAN! hahaha...MAZLAN KAZIBAN...iaitu, Mazlan Penipooo....Bukan Alimannnn! kesian mak dia ....anak kaki taborr FITNAH!
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
1 April 2012 at 04:12

Mamat ni memang dah menjadi balaci pehak pembangkang...semua orang pun tau siapa dia ni...haprak punya kaki...

Anonymous
1 April 2012 at 07:12

BANGANG mazlan kaziban!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team