SILENT MAJORITY, PLEASE BE ARISED! Bangkit , BANTAH BERSIH 3.O!

10 Apr 20120 comments



BERSIN 3.0 boleh mengeluarkan semua virus yang ada di dalam badan seseorang


Seremban 10 April 2012. Rakyat majoriti atau Silent Majority perlu bangkit menyatakan pendirian membantah PERHIMPUNAN HARAM BERSIH 3.0 yang dijadualkan oleh Pakatan Pembangkang hujung bulan ini.

Hal ini penting bagi melindungi hak-hak peribadi/asasi golongan majoriti rakyat yang selama ini menyepi seperti merelakan golongan minoriti di dalam negara membuat tindakan sesuka hati.

Perbuatan pakatan pembangkang yang didalangi oleh niat jahat mahu menjatuhkan negara demokrasi dan sikap tamak para pemimpinnya akan menyebabkan ekonomi negara lumpuh lantas membantutkan usaha murni rakyat majoriti yang mahu melihat negara terus makmur dan harmoni.

Antara langkah untuk membuat bantahan adalah dengan membuat LAPORAN POLIS di kawasan tempat tinggal anda di mana-mana Balai Polis berdekatan.


SILA BUAT LAPORAN POLIS..... SILA BUAT LAPORAN POLIS.....SILA BUAT LAPORAN POLIS......

NYATAKAN PENDIRIAN ANDA UNTUK MEMBANTAH PUAK-PUAK MINORITI DAP



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team