27 Apr 20120 comments


ANTARA MENYUSAH DAN DISUSAHKAN!!!!

Hari ni kita akan membicarakan tentang dua perkara yang sama kata dasarnya tetapi berbeza pemahaman dan maksudnya. Antara menyusahkan dan disusahkan akan wujud hari ini atas dasar kononnya membantu golongan “susah” tertindas dek kezaliman kerajaan BN.
Bagi golongan yang menyusahkan berbaju kuning BERSHIT 3.0, tidakkah timbul sekelumit dihati bahawasanya mereka ini amat menyusahkan ramai pihak di negara ini untuk melayan karenah kebudakan mereka. Sudah-sudahlah kerajaan melayan karenah pemimpin ulung mereka yang banyak songehnya..



Bagi golongan yang disusahkan...lihat sahaja mereka terpaksa meninggalkan keluarga, terpaksa meninggalkan kenduri-kendara, masalah keluarga dan lain-lain semata-mata untuk melayani puak-puak bodoh diketuai Ambugil dan Semut Said. Ada yang mempunyai agenda pada hari cuti ini terpaksa dibatalkan. Semuanya kerana cilanat si Ambugil dan puak-puak lahanatnya ini!!!
Kita dah terima maklumat Ambugil akan dikawal ketat penuh kesetiaan oleh puak amal PAS....eloklah tu, kau mengaku Islam sejati tetapi kau sanggup mempertahankan keparat yang menentang Islam (rujuk kes Lina Joy dan LGBT).....
Si Mat Sabun pelakon tersohor telah siap sedia dengan kerusi rodanya yang dibeli khas dari Road Walk. Menunggu masa untuk terjatuh tersepak batu kemudian akan pura-pura nazak tercabut kepala lututnya. Ku merelakan nyawamu dicabut taktala kau terjatuh wahai Mat Sabun...ketiadaanmu membahagiakanku..hahahahah!!!!!
Si penyusah sekonyong-konyong dari Tanah Merah, dari Besut, dari Maran dan banyak lagi kawasan telah bergerak ke Kuala Lumpur....setiap yang datang tak kurang RM200 akan diberikan kepada puak bodoh ini untuk turun....begitu juga siapa yang ada di Kuala Lumpur memakai baju kuning dan jubah kuning akan diberikan RM20 oleh sekumpulan penggerak BERSHIT 3.0...
Bersihkah dengan cara ini?bersihkah kamu wahai pihak penyusah menerima duit untuk turun ke jalanan kononnya mahukan perubahan????
Susah.....antara penyusah dan disusahkan..aku berada dalam salah seorang rombongan disusahkan....berdoa agar golongan penyusah akan ditimpa kesusahan oleh Yang Maha Berkuasa.



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team