PESERTA DEMO AMAN KG GATCO MENINGGAL DEPAN BANGUNAN JPM, PUTRAJAYA.

12 Apr 20120 comments




Apa lagi yang parti pembangkang cuba nak buat ni? Tak puas-puas bawak org kampung ke Wisma Negeri Seremban aritu, kali ni depa bawak pi Putrajaya pulak untuk mengadap Perdana Menteri...Apa yg lebih teruk kali ni, disebabkan menyertai demo aman tu, sorang peserta telah menemui ajalnya kerana diserang sakit jantung.

Memanglah aku tau ajal maut di tangan tuhan, tapi disebabkan menyertai demo aman ni lah peserta tersebut telah diserang sakit jantung. Hangpa ptut pkiaq sebelum bawak pakcik dan makcik ni, jangan main syok sendiri ja...La ni sapa yang susah? Hangpa bertanggungjawab ka atas kematian dia?Dari apa yang aku baca, hangpa terpaksa mintak tolong polis di pos keselamatan juga..tp depa kan orang kerajaan, awatnya hangpa nak mintak tolong dengan depa? Aku ingat lagi DSAI pernah kata polis ni anjin kerajaan..awatnya mntk tolong dengan anjin? Ka hangpa pun lebih kurang mcm anjinn juga......

Bila pkiaq2 balik, Pakatan Pembangkang ni bukan nya nak menjaga kebajikan rakyat sangat, tp depa ni jenis ADUN/ Ahli Parlimen syok sendiri. Dah dasar suka buat demo..sket2 demo..sket2 demo..lepaih tu dok menyalak sana sini mintak kerajaan itu ini, begitu begini...yang jadi mangsa orang kampung yang tak bersalah ni...


Pkiaq2kan lah nooo, dan selamat beramal.....

Kerajaan tiada kena mengena dengan perkara ini, ini adalah urusan Thamarai iaitu syarikat SWASTA yang telah membeli Tanah daripada LELONGAN AWAM BANK! 

Kes Gatco yang pernah kami siarkan dahulu....

http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/03/gempar-gunasegaran-dap-black-ajak-orang.html



http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/03/peneroka-dari-serting-di-guna-guna.html






Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team