HOT!! 4 BARUA #KANGKUNG KANTOI DI SENAWANG SEMALAM!!

18 Jan 20144comments

1. Gelagat 4 badut budak suruhan Parti Kangkung Rakyat diperhatikan oleh kelompok rakyat yang hadir di dalam Perhimpunan Penjaja Kecil dan Sederhana di Senawang semalam (18 Januari 2014). 

2. Mana tidaknya, kegelisahan mereka sambil membawa sebungkus plastik berisi kangkung dipercayai mahu memalukan YAB Perdana Menteri Malaysia dapat diperhatikan dengan jelas. 

3. Walaubagaimanapun, melihat kepada jumlah rakyat yang ramai yang mengerumuni YAB PM untuk bersalaman dengan beliau, 4 barua ini dilihat membatalkan hasrat mereka. 

4. Dua daripada empat barua ini dikenali sebagai Eddy Noor Ridzwan (Jentera propaganda PKR) dan Sani Mad Shah PKR Rembau.  

5. Kesimpulannya, 4 barua PKR ini kantoi dengan krew-krew MHS semalam ketika mereka sibuk mencari jalan untuk memalukan PM!  







Sani Mad Shah PKR Rembau membawa sebungkus kangkung untuk malukan PM

Siap ambil gambar kereta PM


Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
18 January 2014 at 19:55

dia amek gambar tu nak blast kat media dioghang la tu. tp malangnya kereta Lim Guan Eng lagi mahal dari kereta najib. so susahla dioghang nak burukkan pm... keh2

Anonymous
18 January 2014 at 19:57

si sani tu suko sangat menempel dengan chegubard pkr

Anonymous
18 January 2014 at 21:08

Sedihnya tengok wajah-wajah 3 orang Melayu tak sedar diri ni.Apa yang mereka dapat dengan "memalukan pm"......dapat sanjungan daripada cina??......dapat duit??....dapat puaskan hati?? atau apa??? beginilah bak kata orang..kalau kita malukan bangsa kita sendiri samalah kita menampal aib kemuka sendiri..kita juga yang terkena..orang lain akan kata'ITULAH BANGSA KAMU"sendiri Tak malu sungguh!!!!!

Anonymous
23 April 2014 at 13:54

Kau bangga sangat lah dengan melayu kau yang banyak kes semua tu. Bangsa lain semua dah naik maju kau je duduk bawah tapak kaki orang. Negara punya lah nak bankrupt kau still nak heboh dengan melayu kau

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team