PERUTUSAN CINTA RAJA AHMAD SHAHRIR KEPADA NURUL IZZAH ANAK ANWAR SAYU

24 Jan 20145comments



1. Ianya tidak lebih daripada luahan perasaan gundah gulana si suami yang kecewa terhadap Nurul Izzah Anak Anwar.

Berikut adalah tweet dari Bekas suami Ahli Parlimen Lembah Pantai :- SUMBER























ggg

Lanjut
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
24 January 2014 at 01:17

Kecewa? Berdosa ke fasakh? itu hak wanita kan? Kalau takde hal buat aper susah2 mintak fasakh?

Anonymous
24 January 2014 at 01:22

Baru sekarang fikir pasal hak Agama ...

Anonymous
26 January 2014 at 05:22

knp mesti perlu buka cerita ttg rumahtangga org? sudah cukup baguskah rumahtangga kita?
silap2 keluarga kita lebih teruk drpd keluarga org lain. Macam bagus sgt !

Anonymous
28 January 2014 at 18:23

anonymous 26january 05:22

kenapa terlalu marah? terkena batang hidung kah?

Anonymous
30 January 2014 at 00:35

sapa pompuan malberkat putrajaya tu.. batu api nampak.

nk jadi bini ke 2 raja ahmad ke? ini hal rumahtangga org jgn masuk campur, jgn menangguk di ayer keroh.

najib rumahtangga mcm2 sejarah dgn rosmah, umno tkkisah pun.. sokong sampai semua terpaksa makan kangkung je.... masalah nurul perkara kecil.

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team