VIDEO : ABBY GAGAL TERIMA TEGURAN, KHUSYUK BALUN RAKAN ARTIS #Vokal #TV3 @RozitaCW @abby_abadi112 @Nor4Danish

26 Dec 20125comments

Abby abadi yang power bagi tazkirah sekarang ni... dibalun Al Fadhil Ustaz Azhar Idrus:

 tribute to : gelombangkick.blogspot.com

Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
26 December 2012 13:07

Ganas. Patut makin insap makin lembut. Ni macam betina mulut celupar. Cakap tak sempat fikir. Bak kata Saidina Ali lidah dulu dari akal bukan akal dulu dari lidah.

Nanti meletup sekali tau lah

PAS FOR ALL
26 December 2012 16:46

kah2...abby ni kesian aku tengok... aku sayang sangat kat abbi...

Anonymous
26 December 2012 22:17

mano lobeh cun dan cantik lawa antagho abby jiko dibandingkan dongan romoh yg leba selambak macam goni bogheh tu. bagi den, den pileh rosmoh walaupun macam goni bogheh tapi cun dan melecun. apo pendopet ekau 13.07 dan 16.46?

Anonymous
27 December 2012 17:06

astaghfirullah, ABBY...berubah ke arah Islam dah baik, yang perangai ikut perangai lama pi balun orang lain buat apa. kalau nasihat cara baik tak pa lah...hang pi la keluar dari parti aku tu. ntah2 abby ni ejen UMNongok tak... ?

Anonymous
28 December 2012 02:26

rosmoh memang cun terutamonyo bahagian punggung leba la..walaupun bantut kontot cun la..mato dio pun cun macam mato arnab. cumonyo mulut agak luas sikit. mulut longkang.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team