FELDA AKAN SAMAN HARAKAH, SUARA KEADILAN!

1 Dec 20123comments

Tuduhan dan Fitnah daripada pembangkang antara penyebab saham Felda Global Ventures Holding FGVH tidak menentu di pasaran saham. Itulah pendapat yang diutarakan Ahmad Maslan , Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Ahmad yang juga Ketua Penerangan UMNO berkata Presiden ANAK Mazlan Aliman yang juga jawatankuasa PASsesat Pusat menuduh FELDA menjual minyak kepada ISRAEL.

"Pembangkang adalah kumpulan pembohong dan pemfitnah kerana FELDA tidak pernah sama sekali dan TIDAK AKAN menjalankan sebarang urusniaga dengan pihak ISRAEL

Sehubungan dengan itu, pihaknya sedang berbincang dengan barisan peguam FELDA untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Suara KEADILAN dan HARAKAH yang menyiarkan kenyataan FITNAH baru-baru ini.

MHS cadangkan HARAKAH disaman sehingga RM2Bilion oleh FELDA supaya mereka insaf dan sedar akan kesalahan FITNAH yang dilakukan mereka! Ahmad Maslan walaubagaiamanapun berkata, beliau hampir tidak percaya bagaimana Harakah iaitu Lidah Rasmi parti yang mempunyai kumpulan ULAMA' PAS boleh sewenang-wenangnya menyebarkan FITNAH jahat. -Sinar-

Fitnah jahat ini tidak lain  untuk  menjatuhkan saham ramai pemegang sahamnya adalah orang Islam, peneroka-peneroka FELDA!

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
2 December 2012 09:09

dah banyak kali felda cakap nak saman mat maslan sampai berbuih mulut tak saman pun. aku kira lebih 10 kali. kali terakhir kat dewan merdeka..saman ajelah...takut ke? nanti terdedah lebih banyak pekong di dada..

pak abu
13 December 2012 17:33

huhuh.felda manfaat pada rakyat..CES!!!..felda skrg dah kena jual sumenya kat pemodal asing la..tunggu mase nak kena amek ja.

Mar
13 December 2012 17:37

menjernih perspepsi rakyat? iya ker? bukan mengotorkan fikiran rakyat eh?oo,gitu,nih nak bagi ayat quran ciket: "stiap perkataan dan perbuatan kamu akan dipertanggungjawabkn di akhirat kelak"

So,x takut k sebarkan benda fitnah ni? bertaubatlah anda

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team