DEDAH! KENALI 30 ORANG PENGAYUH RAKYAT PAKATAN RAKYAT NEGERI SEMBILAN!

9 Dec 20124comments

Seremban, Kira-kira 30 orang yang kebanyakannya adalah para pelajar mengayuh basikal sambil menjerit untuk menarik perhatian orang awam dengan jeritan "Bangkit, bangkit, bangkit rakyat! ". 

Walaubagaimanapun, jeritan itu mencuit hati kebanyakan orang awam dengan gelak ketawa. Pergerakan mereka yang laju tanpa menghiraukan penjawat awam yang lalu lalang di hadapan bangunan wisma negeri hampir-hampir sahaja mencetuskan insiden kemalangan


Siapa nak basikal angkat tangan!
PR bijak mengambil peluang budak-budak sekolah untuk menjadi pengayuh mereka sempena cuti sekolah...YEA!

Pengayuh rakyat penatt... 
 Basikal warna merah dan jenis yang sama. Dapat basikal tuu....siapa yang taknak??!
Pengayuh rakyat bersemangat. yang belakang siap berlari sebab PR tak SEDIAKAN BASIKAL KE?  

Kurang 20 orang mengayuh lalu di wisma negeri tadi!

Cayalah PR!  Maklumat yang kami terima, selain basikal dan baju serta peralatan mengayuh, pengayuh-pengayuh juga diupah dengan RM...RM ...RM..

Apa yang MHS nak bangkitkan adalah, ini bukan kebangkitan rakyat majoriti, ini nama dia mempergunakan rakyat terutamanya bebudak sekolah yang sedang bercuti untuk tujuan politik sempit Pakatan Pembangkang Negeri Sembilan! 

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
10 December 2012 00:35

BN bagi basikal untuk anak-anak berjaya, PR bagi basikal untuk PR berjaya. Kompem PR tidak akan berjaya!

Anonymous
10 December 2012 01:43

Ramainyer..... aku kira ada la dalam 15,000 peserta yang join program fuckatan ni. Hebat juga program pengrekrutan budak sekolah fuckatan ni yea....

15,000 tu..... 14,985 setan-setan yang berkeliaran, selebihnya barulah manusia. Yang dua ekor naik motor aku dah tolak awal-awal... buang minyak motor je....

REFORMASI POLITIK ANUWAR
10 December 2012 01:50

lebih tuu....bukan 15,000 kayuh basikal untuk fuckatan..rasanya ada dalam 500,000 orang kayuh tu...tgk kat gambar tu...

Anonymous
10 December 2012 07:08

keh keh keh keh... lebih dari sasaran Nuar al-juburi tu....

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team