RADIKAL: Pembangkang DIWAKILI 'ANJING' di Larut?

19 Dec 20123comments

"Polis Anjing Kerajaan "...itulah modal pembangkang untuk melepaskan geram kepada pihak berkuasa dan penjawat awam sebagaimana diulas Mymassa dalam entri terbarunya.

 Lihat Mymassa

Namun bila MHS lihat laporan Akhbar hari ini, Mustafa Ali SU  AGUNG PAS pula menyatakan akan meletakkan Fauzi Shaari Bekas Polis untuk mewakili PAS di Parlimen Larut yang mengundang kemarahan ahli-ahli PAS setelah orang lama di dalam PAS kawasan mereka diketepikan. 
"PAS ambil anjing jadi wakil mereka?? "
Pembangkang sedar mereka terpaksa bergantung kepada kredibiliti bekas Pegawai PDRM untuk menyaingi kredibiliti CALON UMNO.

Bukan MHS tuduh Fauzi Shaari Anjing, MHS hanya mahu Fauzi Shaari ingat balik bahawa beliau dan pasukan beliau pernah dikecam dan dilabel sebagai "ANJING KERAJAAN!"
Terlajak perahu boleh diundur, Terlajak kata,buruk padahnya! Jilat lah balik wahai Pembangkang. 
Pihak Kerajaan memang ada anjing. Anjing Pengesan Polis K9. 
Petikan Akhbar - 
KUALA LUMPUR - Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali mengesahkan kawasan Parlimen Larut akan diwakili oleh bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Fauzi Shaari.
Sehubungan itu kata Mustafa, masalah calon di kawasan itu sudah pun diselesaikan dan ia diterima baik oleh akar umbi parti itu.
"Fauzi itu, memang tidak ada masalah. Dia adalah calon untuk kawasan Larut. Itu saya boleh sebut lah," ujar Mustafa.
Memberitahu kepada Sinar Harian Online, dakwaan bahawa ahli Pas kawasan tersebut yang sebelum ini dikatakan tidak berpuas hati dengan pemilihan Fauzi dan mahu memboikot sudah pun diselesaikan.
"Mereka memang sudah terima pun," katanya dalam temu bual khas semalam.
Laporan sebelum ini menyebut Fauzi, yang menjadi ahli Pas tahun ini, belum sah menjadi calon kawasan Larut.
Strategi Pas Pusat untuk meletakkan Fauzi yang baru empat bulan menjadi ahli Pas menimbulkan kekecohan di kawasan itu apabila Yang Dipertua Pas kawasan Larut, Dr Mohd Dhari Othman yang dipersetujui sebagai calon kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Selama, terpaksa digugurkan.
Calon baru di kerusi Dun Selama pula adalah Ketua Penerangan Pemuda Pas Negeri, Mohd Akmal Kamaruddin yang terpaksa memberi laluan kepada Fauzi membuatkan ahli Pas kawasan itu berang.
Kemuncak kepada itu, 1,500 ahli Pas di enam cawangan utama dalam Dun Selama dikatakan nekad tidak mahu mengundi pada PRU13 ekoran pengguguran Dhari.
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
20 December 2012 at 06:53

soingat2 den polis yg tak rasuah ado la tapi sikit no ajo. polis yg baik pun ado tapi sikit ajo. yg laen tu den tak nak bowi taulah. tapi den ghasolah hak yg deepak bowi tau tu dah pun dibuwet laporan tapi sonyap ajo. takut ko? sobab kono kek batang idong sendighi ko?

Anonymous
20 December 2012 at 09:40

Apo yang ekau caghut an ni jang?

Anonymous
20 December 2012 at 20:57

orang nogori, cito-cito bilo bosar nak jadi montori eh semuonya.. macam lagu anak minang.. :p

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team