KENALI SENI CANTIK DAP !

26 Dec 20123comments

Anda tentu pelik apabila DAP secara terang-terangan menyuntik isu-isu sensitif umat Islam dan orang Melayu satu per satu walhal Parti ini  dikatakan mahu menarik sokongan orang Melayu di dalam PRU 13. DAP sedang menjalankan doktrin 'reverse psychology' nya dalam politik Tanah Melayu. 

Semakin DAP bersuara, Semakin beratlah kecaman orang-orang Melayu terhadap parti chauvisme ini. Tahukah anda, DAP ketika ini sedang membina 'senjata' politik yang dinamakan 'boomerang effect' dan ianya sedang berlaku ketika ini?. 

'Musuh' DAP di dalam politik perkauman adalah MCA dan Gerakan. Tidak dapat tidak , MCA dan GERAKAN perlu 'dilumpuhkan' di dalam mendapatkan undian orang-orang Cina semasa PRU. 

Ini jelas di dalam banyak ceramah politik DAP terutamanya di Negeri Sembilan, mereka mahu sekonyong-konnyongnya 'membunuh' undi-undi orang Cina yang diberikan kepada MCA dan Gerakan. Malah , MCA dan Gerakan mahu dikuburkan terus dalam peta undian orang-orang Cina tanpa perlu menguburkan parti tersebut di dalam pakatan yang bertentangan dengan mereka iaitu BARISAN NASIONAL.

Semakin radikal isu yang disuntik DAP, penganalisis DAP 'mungkin' beranggapan sokongan orang-orang Cina meningkat 5-10% . Ia meletakkan persepsi bahawa DAP sememangnya 120% akan berjuang untuk mereka! 

Maka , ianya seperti sebuah mesin propaganda. DAP akan suntik sekali sekala, gear akan terus bergerak dan terus bergerak. Mereka yang menggerakkan mesin atau gear tersebut adalah orang-orang Melayu sendiri . Itulah harapan mereka. Bagi DAP, kalau PAS dan PKR dah dijinakkan, kekuatan adalah kepada mereka! Apa lagi mereka mahu kalau tidak memperkukuhkan sokongan kaum CINA?

Tetapi, gear ini akan berhenti dengan sendirinya sekiranya Orang-orang Melayu bersatu kerana Melayu yang bersatu adalah Melayu yang memegang tampuk majoriti! -My2CentInput : MHS - 



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
26 December 2012 22:34

soni cantik umnu lak yg den tengok kojokan duit rakyat solamo2nyo daghi dulu sampai sokaghang. tak cayo tanyo madey sobab madey oghang terkayo di dunio usd 44 bilion. ni lah baghu kato soni cantik eh.

Anonymous
27 December 2012 00:58

hoi anon 22:34 ekau la yang menggorakkan gear tu....tahniah!

Anonymous
6 January 2013 23:54

Anon 22:34 tu rasanya mmg tiada pendidikan langsung, rajin lepak kedai kopi, melepak sana sini, anak bini kat rumah terbiar, makan duit bini...org kata angguk, dia pun angguk, org suruh dia duduk dia pun ikut jer. Serupa macam anjing, menyalak je lebih. tak habis2 dgn dunia khayalannya...puih!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team